renek
door renek May 9, 2019 om 00:20
Computers & telefonie

Postnl

ik heb post paket van  aliexpess  deze wordt afgeleverd op een verkeerde aderes ,en bij postnl afgemeld .dat het is geleverd .de verkoper in het buitenland zegt het is afgeleverd :nu heb ik postnl 4 keer over gebelt : het zal op 5-8-2019 opgelost worden :dus niet .heb ze gebeld .antwoord van postnl het parket is in u briefen bus gedan .heb zelf 24 cammera bewaking aan staan met opnammen en er geen bezorger geweest met pakje .dit was het zelfte op 03-05-2019 .om 13:12 uur dat stond op de afmelding . om die tijd is er ook geen bezorger geweest . en dat is ook op genommen .postnl  zal weer case open .wat de anderen hadden ze gesloten .van de hr. hwoekarar die ik rond 17,00uur sprak had de bezorger het parketje in de bus gedaan .jammer genoeg staat daar cam op gericht met opnamen . ik denk postnl eerst die bezorger mee moet nemen en vragen waar hij het bezorgt heeft .of de bezorger liegt :het is niet zo dat je het pakje op haalt en dan weer op verkeert aders. bezorgt .ik heb vreemt gevoel dat het achterover is gedrukt .en dat er meer mensen daar de duppen van zijn . maar tot nu toe geef postnl niet thuis en neemt geen verantwording.  my tracking nummer LX657051377NL, hoe kan ik dit bedrijf mijn schraden laten betalenof dat het parket toch nog wordt geverd :

3160 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 9, 2019 om 00:37
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Met uw track & trace nummer kunnen wij hier niet zoveel mee. Probleem is wel dat PostNL, en andere bezorgers, het steeds drukker krijgen met pakketten en ik denk dat ze er nog niet helemaal klaar mee zijn om alles goed en correct af te leveren. Maar ook: het gaat om buitengewoon veel pakketten per dag en ja, dat gaat ook mis. Alieexpresse doet het wel meestal goed, maar het komt natuurlijk wel van verweggistan en of u ali expres voor uw schade wil laten opdraaien: denk ik niet.

ne
door neodutchio - May 9, 2019 om 07:32
5173 Antwoorden / 12 Vragen

En wat zou de bezorger met uw pakketje moeten? Gokken dat er iets waardevols in zit? Over het algemeen is Ali goedkoop en om kosten te vermijden zal hetnket boven de 22 euro geweest zijn. Dus een rare gedachte dat het achterover gedrukt zou zijn.
Gauw uw mond spoelen vanwege deze beschuldiging en de andere tips opvolgen.

ma
door marnix1 May 9, 2019 om 07:34
256 Antwoorden / 22 Vragen

Ik zou het net ONDER de 22 euro zien te houden.

tijger1
door tijger1 May 9, 2019 om 09:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het woordje niet kwam niet helemaal goed uit de verf.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 9, 2019 om 07:52
16887 Antwoorden / 202 Vragen

M.b.t. uw vraagstelling een opmerking: uw cam staat niet gericht op uw brievenbus. Waarop dan wel? Als de cam gericht is op de openbare weg en dus buiten uw erf dan loopt u het risico van grote problemen, mede omdat dit een openbaar forum is waar u dit heeft gemeld.

Inhoudelijk ingaand is het merkwaardig dat u stelt dat de bezorger het pakketje in de brievenbus zou hebben gedaan. Dat betekent dan dat het een klein pakketje is en er niet voor ontvangst is getekend en ook niet dat er voor ontvangst getekend behoefde te worden.
Indfien dat zo is is er ook niets te bewijzen. Als het zo is wat u stelt bent u de dupe en niet anderen.

tijger1
door tijger1 May 9, 2019 om 09:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die cam staat dus juist wel op de brievenbus gericht.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 9, 2019 om 10:25
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Ok, dat las ik verkeerd maar bevestigd dan nog meer de onduidekijkheden in de vraag. Als een pakje in de brievenbus wordt gedaan is daar verder geen bewijs voor. In dit geval dan wel dat het niet in de bus is gedaan maar dan is de verzender verantwoordelijk voor de niet juiste bezorging en heeft Ts daar dan wel bewijs voor. Waar is dan het bewijs van afmelding? Als postnl een afmelding heeft dan moet postnl toch weten waar die afmelding vandaan komt als er niet voor getekend is door Ts. en als het in de brievenbus komt? En dat is dan een terechte vraagstelling aan postnl.

In zekere zin kan ik de vraag volgen aangezien wij zelf rond de jaarwisseling werden geconfronteerd met een melding in de postnl app dat er een kerstkaart onderweg was met zichtbaar de goede adressering op de bijgevoegde foto maar helaas geen afzender. De kerstkaart is nooit ontvangen.

panter22
door panter22 - May 9, 2019 om 08:41
6599 Antwoorden / Vragen

Het pakketje is in de bus gedaan. Dan is het pakketje met de brievenbezorger meegenomen. Die heeft geen scanapparaat. De pakjes worden voor de route gescand.
Het kan best dat het pakketje verkeerd bezorgd is. heb je al bij de buren gevraagd of zij een pakje in de bus vonden?
Of een straat verderop?

Up
door Upstairs1900 - May 9, 2019 om 09:22
3 Antwoorden / Vragen

Postbezorgers van Postnl hebben wel een scanner bij. Er zijn brievenbus pakketten met scancodes, 'SMO' o.a. van Bol.com. De pakketten van Ali hebben ook een scancode deze begint met LX... De pakketten worden geregistreerd op GPS afgifte. Wij hebben de mogelijkheid om aan te geven wat er met het pakket gebeurt. Buren + huisnummer, retail etc. De verzender kan dan precies zien waar het pakket is. Helaas worden de pakketten vanuit Azië steeds groter maar wel verstuurd als brievenbuspost waardoor het pakketje als de bewoner niet thuis is bij een ander adres moet afgeven of naar detail brengen. De postbezorger moet dan wel een briefje achterlaten.