bonjuk
door bonjuk Jun 4, 2012 om 18:58
Computers & telefonie

Power point

Ik zit met een probleem ,als ik een mail binnen krijg,met powerpoint ,kan ik hem niet openen,hij komt binnen met het windows media center,logo met de kleur groen .Ik heb power point gedownload ,maar het lukt me niet om de mail te openen!!!!Kan iemand mij de informatie geven wat ik kan doen om hem wel te openen???Gr Bonjuk

445 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo bonjuk,

Download de powerpointviewer (of heb je Powerpoint op je compu staan?)

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@bonjuk,

Te vlot.... je schrijft dat je powerpoint al gedownload hebt.
Klik dan eens met de rechtermuisknop op de Bijlage en kijk of er staat: Openen met .... en kies dan voor de viewer.

Besturingssysteem?

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

power point op de comp,hij opent hem nu wel maar in de pagina ,waar je de powerpoint aanmaakt met foto,s en titels ,wat stel ik nu in om hem gewoon door te laten draaien??Gr Bonjuk.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2012 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@bonjuk,

Dat kan. Ligt er aan hoe verzender de powerpoint opgeslagen heeft.
Blijkbaar is-ie opgeslagen als presentatie en niet als slide show.
Je kunt op de geopende pagina er bv. voor kiezen om te klikken op Bestand - Opslaan als.... en dan kiezen voor Presentatie.
Als je hem meteen wilt bekijken kies dan voor Diavoorstelling (of klik F5)

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@bonjuk,

Gelukt???

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry van wege prive is er nog niets van gekomen ,ik ga vanavond of morgen proberen of het lukt ,want het is voor mijn vriendin ,het is een presentatie ,dus ben benieuwd of me dat lukt .Vriendelijk bedankt voor dit berichtje ,als het lukt hoor je het zeker .Groeten Bonjuk.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier heb je de legale versie gratis open
Klik hier
office inclusief Powerpoint.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@bonjuk,

En je had powerpoint al gedownload? .....Ik heb power point gedownload.....
Dan zou het daar mee moeten werken als het geen illegale versie is geweest.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Edrick3 ik heb het zover voor mekaar,hij opent in de pagina powerpoint ,en klik dan op dia voorstelling ,en op start bij begin en dan speelt hij af ,het is niet de idiaale oplossing maar dan lukt het ,op het andere wat je voorstelde ,niet .want eigenlijk moet hij toch gewoon openen vanaf je mail ,dus daar ben ik niet uit ,maar hij doet het zo wel .In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp .Gr Bonjuk.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

En de powerpoint is legaal hoor,niks mis mee!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Jun 8, 2012 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

bonjuk schreef op vrijdag 8 jun 2012, 21:28: En de powerpoint is legaal hoor,niks mis mee!!!!!!!!!!

Was even op het verkeerde been gezet omdat je haarp als Topantwoord aanklikte.

Sla de powerpoint op als Powerpointvoorstelling (en niet als Presentatie zoals eerder abusieveliik aangegeven.

Ga via Configuratiescherm - Mapopties - tabblad Bestandstypen en scroll naar beneden totdat je bij de extensies .pps en .ppt en .pp... komt. Klik een bestandje aan en kies voor Openen met Powerpoint.

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 9, 2012 om 04:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ligt ook aan in welke versie van MS Office powerpoint is aangemaakt.

Is de powerpoint in versie 2010 aangemaakt dan kan het zijn dat versie 2003 hiervoor verouderd is. Middels applicatie(s) kan dit verholpen worden.

Het kan ook zijn dat de aangeleverde powerpointpresentatie beschadigd is aangeleverd.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2012 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@1.korenwolf,

.....Is de powerpoint in versie 2010 aangemaakt dan kan het zijn dat versie 2003 hiervoor verouderd is. Middels applicatie(s) kan dit verholpen worden......
Klopt. Vandaar de link in het 1e antwoord: viewer2010

.....Het kan ook zijn dat de aangeleverde powerpointpresentatie beschadigd is aangeleverd......
Nee; werkt. Zie antwoord 8/6 21.27 uur.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2012 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je wilt dat een Powerpoint voorstelling direct vanuit de mail (of waarvan dan ook) wordt afgespeeld, dan moet je 'm opslaan als Voorstelling (*.pps) en niet als Presentatie (*.ppt). Dubbel klikken op een .pps speelt 'm direct af (mits je uiteraard de juist software hebt).

Het alternatief kan ook nog zijn 'Inpakken voor CD...', in dat geval wordt in een map of op een CD de presentatie mét afspeelsoftware opgeslagen. Of een converter die van de .ppt een .exe maakt