nobadfeeling
door nobadfeeling Apr 15, 2009 om 12:12
Computers & telefonie

Prepaid beltegoed bestelling niet geplaatst toch ontvangen !?

Hallo !

van morgen kreeg ik onderstaand mailtje...zonder enige bestelling te
hebben geplaatst...sterker nog de site/aanbieder is/was mij helemaal
onbekend.

Een prepaid-telefoon heb ik ook niet in mijn bezit?

De cijfers heb ik door x'jes vervangen.

Wat moet ik met dit mailtje...?

Zijn er meer personen die deze mail zomaar uit het niets hebben ontvangen?

Bvd voor je reactie

Groet Nobadfeeling

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Je hebt zojuist een Lycamobile prepaid 10 Euro

Actie: + 5 euro extra! prepaid code besteld op SMScity.com.

De prepaidcode is: xxxxxxxxxxx Met deze prepaid code kan je je beltegoed opwaarderen (t/m 01-01-2012).

Het serienummer van de prepaidcode is: xxxxxxxxxxx.

Opwaardeerinstructies:

Bel 1244 vanaf je GSM. Toets 1. daarna de 11-cijferige code gevolgd door #.

Indien er problemen zijn met opwaarderen, neem dan contact op met je provider http://www.lycamobile.nl

Tot snel op SMScity.com!

Met vriendelijke SMS-groet,

SMScity Team

==================

http://www.SMScity.com

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

418 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 15, 2009 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niets mee doen en niets van aantrekken, gewoon weggooien.
Heb zelf nog niets ontvangen, dat komt misschien nog.

Oracle

ve
door verwijderd - Apr 15, 2009 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ook niet gereageerd !
Lijkt mij eerlijk gezegd een lugubere mailtje !

Maar ben ook benieuwd wat er zou zijn gebeurd als ik wel had gereageerd?

Dus ben jij diegene, die wel heeft gereageerd...wil je je ervaring goed of slecht kwijt plaats dan hier je reactie.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

alvast bedankt

groet nobadfeeling