xe
door xenovanis Nov 13, 2003 om 03:06
Computers & telefonie

Printeronderhoud

Het bedrijf Microfix biedt aan voordelig laserprinters te onderhouden zodat deze jaren langer meegaan. Ik denk erover om ze ook onze printer te laten onderhouden. Wie kent dit bedrijf en heeft er goede of slechte ervaringen mee?

1132 5 Rapporteer

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 11:57
91 Antwoorden / 0 Vragen

Het bedrijf zelf ken ik niet maar weet uit ervaring dat je niet veel onderhoud nodig hebt aan een laser printer.
Zolang hij maar regelmatig gebruikt wordt kunnen de aandrijf wiellen niet ingeduekt raken en als de toner op is vervang je gewoonlijk de hele lichtdrum unit.
Al met al kun je je af vragen wat de kosten zijn ten opzichte van onderhoud en een nieuwe en over welke periode je het uitsmeerd.
Voor een nieuwe printer geld zo wie zo dat je garantie hebt voor het eerste jaar en als je er vatzoenlijk mee omgaat, (uitzetten wanneer hij langere tijd niet gebruikt wordt) dan kan hij behoorlijk lang mee zonder onderhoud.

fr
door fredachtien - Apr 16, 2004 om 11:57
2 Antwoorden / 2 Vragen

als dit het Bedrijf ij Leiden is, is mijn ervaring ok en betaalbaar

fr
door fredachtien - Apr 16, 2004 om 11:57
2 Antwoorden / 2 Vragen

als dit het Bedrijf ij Leiden is, is mijn ervaring ok en betaalbaar

jo
door johattje - Apr 16, 2004 om 11:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

laserprinters zoals van HP zijn goedkoop in onderhoud maar over het algemeen rekent men bij laserprinter niet in tijd maar in afdrukken. nu weet ik dat HP en canon bij 200.000 afdrukken de printer een grote beurt krijgt. Hou hier wel rekening mee dat dit een zeer kostbare aangelegenheid is. Ik weet uit ervaring dat dit niet door dit soort bedrijven wordt uitgevoerd, en je dan vaak te horen krijgt dat de printer is afgeschreven. dus let er op hoeveel een laserprinter heeft afgedrukt voor je in zee gaat met zo een bedrijf

ve
door verkerkb - Aug 29, 2005 om 16:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zelf werk voor Konica Minolta en wij doen  zaken met microfix en dat gaat allemaal prima dus ik denk dat het een goed bedrijf is om mee in zee te gaan.