be
door beekm389 Feb 11, 2007 om 22:38
Computers & telefonie

Printerproblemen met plaatjes van internet

Ik heb een canon pixm mp 110 PRINTER/SCANNER.

wANNEER IK PLAATJES VAN INTERNET WIL UITPRINTEN, WORDT HELEMAAL NIETS GEPRINT DAN WEL DE KADERS WAARIN DE FOTO OF TEKENING GEPLAATST IS.

hoe kan ik deze plaatjes/foto's uitprinten ?

313 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Feb 11, 2007 om 23:11
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Door ze eerst op de computer op te slaan en dan uit te printen.

be
door beekm389 - Feb 11, 2007 om 23:23
1 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt voor je reactie, maar het is niet de oplossing

Ook nu ik ze opgeslagen heb als Word-document, wordt het betreffende plaatje niet uitgeprint

dirck
door dirck - Feb 11, 2007 om 23:59
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je dit probleem ook met andere sites met plaatjes, of alleen met een specifieke site.
Als de plaatjes beveiligd zijn, kun je ze alleen bekijken op de website zelf, als je dan afdrukvoorbeeld kiest of het plaatje opslaat, dan krijg je helaas niks te zien.

dirck
door dirck - Feb 12, 2007 om 00:03
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Een mooi voorbeeld is deze site, hier krijg je de plaatjes ook niet te zien via afdrukvoorbeeld.

http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/3288/Sneeuw:_de_slee_kan_weer_van_zolder_.html