ha
door harmvzon May 13, 2020 om 11:50
Computers & telefonie

Probleem account Vodafone

28 februari heb ik van Vodafone mijn bestelde telefoon en nieuwe simkaart gekregen. De telefoon is besteld bij een verlenging die pas 7 juli in gaat, maar is wel in een keer helemaal betaald.

 

Het probleem ontstaat bij het activeren van mijn simkaart. Dit lukte mij zelf niet en ook in de winkel konden ze mij niet helpen. Er was een probleem met mijn account en de technische dienst van Vodafone moest dit oppakken en kreeg tijdelijk een pre-paid kaartje (met nieuw nummer).

 

Dat is nu dus meer dan twee maanden geleden. Telkens als ik informeer krijg ik te horen dat het nog niet is opgelost, ze zijn er mee bezig en ik moet wachten. Nu heb ik aangegeven dat ik wel klaar ben met wachten en eigenlijk mijn contract bij Vodafone op wil zeggen. In ieder geval die verlenging. Ik kreeg te horen dat ik te laat was om de verlenging te annuleren (twee weken bedenktijd) en dat er een boete op zit om je contract voortijdig te beëindigen. Daar ben ik het niet natuurlijk niet echt mee eens, ze zouden kijken wat ze konden doen. Dat is inmiddels ook weer anderhalve week geleden en krijg ook nu herhaaldelijk te horen: "We zijn er mee bezig". 

 

Wat kan ik doen? Waar heb ik recht op? Moet ik gewoon maar afwachten tot er eindelijk iets opgelost is? Heb niet het gevoel dat ik op de chat of aan de telefoon serieus wordt genomen en heb ook het gevoel dat er niets gebeurt.

1244 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 13, 2020 om 12:02
11545 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo HarmvZon , 

Plaats uw klacht op het forum van Vodafone , daar reageren moderators , klik op de rode regels . 

https://forum.vodafone.nl/ 

Of FB , 

https://www.facebook.com/pg/VodafoneNL/community/

ha
door harmvzon May 13, 2020 om 14:55
Antwoorden / 1 Vragen

Ga ik doen

marita5
door marita5 May 13, 2020 om 16:35
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Suc6

Topantwoord

br
door brui0929 - May 13, 2020 om 13:59
639 Antwoorden / 10 Vragen
11

Plaats de oude simkaart terug en bel naar uw vaste telefoon als u die heeft dan weet u dat uw telefoon werkt.
Maak eventueel een nieuw account aan.

ha
door harmvzon May 13, 2020 om 14:53
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de oude simkaart niet meer en ook geen vaste telefoon. Het probleem is dat op een of andere manier mijn account vast zit en er geen wijzigingen doorgevoerd kunnen worden.

pe
door pebk - May 13, 2020 om 16:07
590 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb iets vergelijkbaars gehad met Vodafone. Ze hadden mij keurig afgemeld bij mijn vorige provider (volgens mijn vorige provider), maar Vodafone kon het nummer toch niet overzetten. Het probleem zat hem in de verschillende systemen die Vodafone heeft draaien.

Voor mij heeft het geholpen om een paar weken lang twee keer in de week te bellen met een lokaal filiaal en er met enige regelmaat langs te gaan.

In principe heeft u het recht op het ontbinden van het contract, echter pas na dat u ze schriftelijk (aangetekend) een ultimatum hebt gesteld om het te regelen. Ik heb hier zelf geen gebruik van gemaakt omdat ik niet het risico wilde lopen dat ik mijn nummer (dat ik al 20 jaar heb) kwijt zou raken.

ro
door ron503 - May 13, 2020 om 17:08
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u voor ingangsdatum de nieuwe simkaart wil gaan gebruiken dan gaat die simkaart niet werken omdat die pas na ingangsdatum actief gemaakt wordt. De telefoon zal als die simlock vrij is zal met uw oude simkaart wel werken maar vaak vraagt de telefoon om de activatiecode van de oude simkaart die als u die niet veranderd heeft uit een 4 of 5 nullen bestaat of te achterhalen is bij de simkaart die u ooit van uw provider ontvangen heeft.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer