sa
door sansan Jul 19, 2012 om 20:02
Computers & telefonie

`probleem met Simpel

Sinds 6-7-12 is mijn abonnement met Simpel in gegaan. Helaas hebben ze mij tot de dag van vandaag niet aangesloten. Er zouden technische problemen zijn.
Verder zijn ze niet te bereiken en als je al iemand spreekt, kan die niets voor je doen. Ik heb al verschillende keren gemaild, gebeld en twee brieven geschreven, waarvan een aangetekend. Ook hierop geen reactie dan de standaard excuus mail. Ik heb aangegeven dat ik, door niet geleverde diensten van hun kant, ik mijn abonnement wil beeindigen. Maar ook hierop word niet gereageerd. Wat kan ik nog doen en wat zijn mijn rechten. Het is werkelijk maffia. Google maar eens over Simpel en je komt het ene naar het andere drama tegen.
Ik ga over 6 dagen op vakantie en wil dit toch daarvoor al opgelost hebben. Ik kan het me niet veroorloven twee abonnementen te hebben en wil wel bereikbaar zijn. Zeker met oudere ouders en jonge kinderen.

332 1 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 20, 2012 om 16:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt nu opzeggen zonder 'problemen'.

En binnen 6 dagen is dit nooit opgelost, ik zal het je nog sterker vertellen dit gaat nooit opgelost worden..