de motormuis
door de motormuis Jan 8, 2012 om 23:15
Computers & telefonie

Probleem na inloggen.

Beste collega's.

Heb regelmatig een raar probleem na het inloggen. Als ik dan naar vraag en antwoord ga dan geeft dit programma steeds aan dat ik mij weer moet inloggen.En als ik dan op inloggen klik krijg ik de vraag of ik echt wil uitloggen. Als ik dan op mijn pagina klik krijg ik gewoon mijn gegevens te zien en sta ik nog ingelogd. Na een paar keer zo op en neer te klikken kan ik eindelijk wel naar vraag en antwoord. Wie wat wat er aan de hand is, en hoe dit op te lossen is.

Groeten,
De Motormuis.

954 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 8, 2012 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ha motormuis, deze site heeft daar heel vaak last van. Je gaat je dan afvragen of je p.c. kapot is, toch? Redactie heeft me gemeld (al een tijd geleden) om F5 te gebruiken of Ctrl F5; soms lukt het, soms niet. Maar het ligt niet aan je computer, hoor.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2012 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk ook even in zoekfunctie vraag en beantwoord: kan niet inloggen; krijg je meerdere antwoorden.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2012 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo tenormin.

Ik kan WEL inloggen, maar als ik dan een item aanklik dan geeft hij aan, als ik wil reageren, dat ik eerst moet inloggen. En dat terwijl ik al ben ingelogd. En als ik dan aanklik op inloggen komt de vraag of ik echt wil uitloggen. Dus ik ben WEL ingelogd.

Groeten.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2012 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de zelfde ervaring al een keer door gegeven via contact met de redactie kreeg de melding dat ze er mee bezig zijn om het op te lossen. Wat ik wel ondekt is dat het alleen gebeurd als ik de site verlaat zonder uit te loggen en even later er weer in ga.Dan gebeurd het soms.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

de motormuis schreef op zondag 8 jan 2012, 23:28: Hallo tenormin.

Ik kan WEL inloggen, maar als ik dan een item aanklik dan geeft hij aan, als ik wil reageren, dat ik eerst moet inloggen. En dat terwijl ik al ben ingelogd. En als ik dan aanklik op inloggen komt de vraag of ik echt wil uitloggen. Dus ik ben WEL ingelogd.

Groeten.

maar dat bedoel ik, motormuis, je bent ingelogd, wil dan naar een ander item en dan krijg je: weet je zeker dat je wilt uitloggen. Dat is nu net het probleem: je wilt niet uitloggen, maar KASSA site beslist anders dan men wil.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 00:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag motormuis,

Meestal lost zich dat op als je na het inloggen 1 x of vaker de pagina vernieuwt met bijv. het ronde pijltje bovenaan de site.
Ik kan de site niet terugvinden waar dit probleem al eens aan de orde is geweest.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Allemaal.

Ben net weer bezig geweest met inloggen om op deze vraag te kunnen reageren. Heb weer paar keer op en neer moeten klooien voordat ik ingelogd bleef.
Macwouter , ik heb net gekeken naar jouw foto's maar heb dat tekentje niet in mijn balk. Er staat achtereenvolgens : doorgescheurde pagina (compabiliteitsweergave ) 2 pijltjes (Vernieuwen) x (stoppen).
Nu heb ik geprobeerd met die 2 pijltjes (vernieuwen) maar dat geeft ook geen resultaat. Valerius-2 gaf aan dat hij/zij te horen heeft gekregen dat er aan gewerkt wordt, dus dan maar afwachten vrees ik. Tenzij er nog iemand de gouden tip heeft.

Groeten.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo motormuis,

Een bekend probleem. Speelt met tussenpozen al jaren.
Laatste keer was er deze vraag. Lees de reacties.
-F5
-pagina vernieuwen (blauwe ronddraaiende pijltje)
-Ctrl + R

@macwouter,

Leuk gedaan. Jammer van foto 3 ;-) (die werkt - bij mij in ieder geval - niet)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo edrick3

Zoals ik al aangaf krijg ik dat ronddraaiende pijltje van foto 3 niet. Ook op vernieuwen duwen helpt niet. Zal het via F5 of Ctr+R nog eens gaan proberen.
Anders maar gewoon wat blijven aanrommelen tot het weer gewoon wel lukt, want voorheen ging het normaal gesproken wel goed.

Groeten.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie dat het iets langer duurde, het inloggen.
Dus ½ minuut later kan ik pas antwoorden.
F5 helpt wel iets maar ik wacht gewoon of log in als ik nog niets wilde schrijven.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

aurora1 schreef op maandag 9 jan 2012, 00:49: Dag motormuis,

Meestal lost zich dat op als je na het inloggen 1 x of vaker de pagina vernieuwt met bijv. het ronde pijltje bovenaan de site.
Ik kan de site niet terugvinden waar dit probleem al eens aan de orde is geweest.

vr.gr.

bij zoekfunctie was toch al aangegeven: kan niet inloggen. Staat er toch echt.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is je internet Explorer wel in orde,die bestanden kunnen corrupt zijn.
Ik had soortgelijk iets met Google Chrome.
Oplossing er af en opnieuw installeren.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

jozu, het ligt echt aan de KASSA site, niet aan internet Explorer. Als dit een nieuw fenoneem zou zijn, okay, maar dit loopt al veel langer. Motormuis is echt niet de enige met deze klacht.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dat probleem ook hoor.
Buiten dat dit forum ontzettend traag is moet ik me ook steeds weer opnieuw inloggen.
En het ligt echt aan de kassa site, met andere fora heb ik dit probleem niet.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

@macwouter,

Foto 3 werkt toch wel. Neem aan dat het een gedeeltelijke foto (bovenste helft) is.
Zie nu de pijl naar het ronddraaiende pijtje.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat, zo is het. Heb ook elders geen problemen. Misschien moet KASSA eens een goede webside designer aan de slag laten gaan.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@trnormin,

IJdele hoop.
Sinds de 'vernieuwing' van de site zijn er een aantal onvolkomenheden die nog steeds niet opgelost zijn.
Het enige dat - gelukkig - veranderd is zijn de 'duimpjes'.
Wanneer de rest eens een keer aangepast gaat worden ....
Zal wel een centenkwestie zijn!

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3
IJdele hoop.
De tweede regel meent U toch niet echt? (t.o.v.)

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@MacWouter,
Dacht al heel lang dat het aan Firefox zou liggen maar ik weiger met IE te internetten,
top die oplossing en ik begreep op foto 3 direct wat te doen.

Thanks
Mastag

ve
door verwijderd - Jan 10, 2012 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je het eens geprobeerd met een ander systeem ?
Zelf heb ik kopie systeem bij onverklaarbare fenomenen van Windows 7 oem 64 bit legaal.
Het inloggen wordt als ik het goed begrijp geweigerd,heb je een paswoord opslag programma ,en als je als administrator inlogt ?
Je cache leeg maken ?
Ik raad er ook maar na ,het is een kwestie van uitproberen.

Ik krijg wel van Kassa vraag en antwoord in 7 x dit respons bericht.
Inloggen gaat prima,uitstekend.

kassa-noreply@vara.nl

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

het lukt voor geen meter ja alleen in vraag en antwoord, voor de rest niet, en als ik via zoeken ga lijk k weer uitgelogd, een punthoofd krijg je ervan
F5 etc helpt allemaal niks

ve
door verwijderd - Jan 13, 2012 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 19:12: het lukt voor geen meter ja alleen in vraag en antwoord, voor de rest niet, en als ik via zoeken ga lijk k weer uitgelogd, een punthoofd krijg je ervan
F5 etc helpt allemaal niks

Klopt; helemaal fout weer, hier zit nog een punthoofd. Vragen bij contact heeft geen enkele zin, stereotype antwoord: of F5 of Ctrl F5 maar zoals altijd: nada. KASSA site is kennelijk een Zeeuwse site geworden: ons ben zünig.