ri
door ridaaa Aug 26, 2005 om 10:49
Computers & telefonie

Problemen nokia 7280

Hallo,


Ik heb sinds 19 januari een nokia 7280 in bezit, Ik ben niet tevreden met dit toestel aangezien dit toestel al 3 keer gerepareerd is en ik elke keer mijn toeste 3 a 4 weken kwijt was per reperatie.


omdat het toetel zo vaak gerepareed was mocht ik uiteindelijk een nieuw toesel alleen mocht het het zelfde toestel zijn waar ik het absoluut niet mee eens was omdat ik geen vertrouwen meer had in dit type nokia.


volgens nokia kan je geen ander toestel nemen omdat je zelf dat toestel hebt uitgezocht blablabla dus. ik moets dus mijn telefoon inleveren zodat ik een nieuw toestel kreeg dit zou 2 weken duren en duurde uiteindelijk 6 weken mar ik was op vacantie dus maakte niet echt uit, na vijf dagen het toestel in bezit te hebben heb ik weer dezelfde mankementen.


wat moet ik doen ik ben het zat en wil eigenlijk een ander toestel!!!!!


wat zijn mijn echten ????

379 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mi
door mikro - Aug 29, 2005 om 06:51
68 Antwoorden / 5 Vragen
0

Als er problemen zijn stel je Nokia in gebreke en biedt je Nokia de kans de problemen op te lossen. Door je een nieuw toestel te geven (zelfde type) voldoet Nokia aan die plicht.


Nu er opnieuw problemen zijn met ditzelfde type toestel: wederom in gebreke stellen en aangeven dat je geen oplossing ziet in vervanging door hetzelfde type toestel, maar dat je een ander minimaal gelijkwaardig toestel wenst te hebben.

di
door digi - Oct 1, 2005 om 21:27
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar heb je de 7280 gekocht? Je kunt toch zeker iets regelen met de winkelier?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer