be
door beekm389 Oct 27, 2004 om 23:59
Computers & telefonie

Profoon: foutmelding in display

Ik heb twee handsets van het type/merk Profoon. Momenteel kan ik niet bellen noch gebeld worden. In de display verschijnt "search 1". In de bijgeleverde handleiding/instructie wordt niet aangegeven wat ik nu moet doen.

Vanzelfsprekend heb ik de batterijen er al uitgehaald en er opnieuw ingedaan, alsook andere voor de hand liggende opties uitgeprobeerd. Niets werkt.

Welke ervaringsdeskundige helpt mij uit de brand ? Alvast bedankt

Eus.

2403 3 Rapporteer

sl
door slumpy - Oct 28, 2004 om 00:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

Eus,

De melding search 1 wil zeggen dat je handset geen contact kan krijgen
met het basisstation of  daar staat geen spanning op of is simpel
weg defect. succes

Vic.

sl
door slumpy - Oct 28, 2004 om 23:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

Eus,

Ik was erg kort door de bocht met mijn antwoord heden ochtend maar de eerste vraag die ik je had moeten stellen is

heb je de handsets wel bij het basisstation aangemeld zoals in de
handleiding is beschreven? Zoniet dit alsnog doen en het  probleem
zal voor 99% opgelost zijn.

Vic.

kn
door knoxxville - Nov 6, 2004 om 22:27
2 Antwoorden / 0 Vragen

klopt het serienummer wel van 1 van de handsets met het basis station(1 complete basis set dus),zo niet dan kan het daar aan liggen.

een andere probleem kan zijn dat de de antenne defect is van het basisstation.

Groetjes Johnny