fredstaf
door fredstaf Aug 17, 2009 om 16:01
Computers & telefonie

Query user

Als ik naar een programma wil gaan (het is er maar gelukkig ééntje)krijg ik het bericht Query user .

wie weet er een goede oplossing?Google al afgekeken maar alle adviezen die daar staan lukken mij niet.Wie weet de oplossing,zonder vista er opnieuw er op te zetten?

alvast bedankt

549 7 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2009 om 00:31
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Deze vraag is te vaag gesteld. Kun je er niet bij melden wat het is dat je wilt starten?

fredstaf
door fredstaf - Aug 18, 2009 om 08:09
11 Antwoorden / 4 Vragen

Als  je op google kijkt is het verschillend,bij mij is het vakantiereiswijzer,geen belangrijk programma ,maar het is gewoon vervelend.alle firewall zijn uitgeschakeld ,en de oorzaak is de firewall.en niemand weet de oplossing.

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2009 om 22:16
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Terwijl ik m'n glazen bol opnieuw installeer, kun je dan even iets specifieker zijn?

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2009 om 22:17
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Heb je het over software die je installeert vanaf CDROM o.i.d., of over een webpagina?

birdies
door birdies - Aug 18, 2009 om 22:30
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Onderstaande oplossing schijnt het probleem op te lossen:

https://www.opendns.com/start/device/windows-vista

fredstaf
door fredstaf - Aug 19, 2009 om 10:29
11 Antwoorden / 4 Vragen

de heer edwardus .tijpe het eens in op google of www.vakantiereisweizer.nl dan ziet u vanzelf dat het een gewone website is.de heer Biidies ik heb gedaan wat u mij melde ,het heeft iets geholpen .als ik nu op het schermpje kom die mij verteld dat ik mijn beveiliging moet bij stellen,(Query user)en daar op klik dan komt hij 9 van de 10 keer er door heen,en kan ik de site verder bekijken.het blijft raar ,maar het is waar.in ieder geval vriendelijk bedankt voor de hulp,we blijven gewoon door zoeken ,zo belangrijk is het ook weer niet.het is wel leuk om een oplossing te zoeken.

edwardus
door edwardus - Aug 19, 2009 om 23:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ja ik zag ook dat het een website is, maar het had ook wat anders kunnen zijn, waarom moeten wij gissen? Je had 't over een programma namelijk.

Niet elke beantwoorder beschikt over een kristallen bol.