mi
door michakragten Nov 17, 2012 om 08:07
Computers & telefonie

Retourneren van elecetronica met licentie

Ik mag van Saturn The Wall mijn Samsung Galaxy Tab2 niet omruilen (2 november jl). Apparaat is heel erg traag (apps opstarten en bladeren met tabbladen). Zij stellen dat een apparaat met licentie, die je direct bij het opstarten activeert, niet meer retour genomen worden omdat zij deze licentie niet meer kunnen terugdraaien. En zo is hun probleem ineens mijn probleem. Ik ben benieuwd wat de consumentenwet hierover schrijft. Ik mag toch ruilen binnen 8 dagen zonder opgaaf van reden. Nu moest ik een klachtenformulier invullen en heb ik tot op heden niets vernomen.

463 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ikbenik
door ikbenik - Nov 17, 2012 om 09:34
2845 Antwoorden / 27 Vragen
0

[quote=michakragten schreef op zaterdag 17 nov 2012, 08:07]Ik mag toch ruilen binnen 8 dagen zonder opgaaf van reden.
Nee hoor. In de winkel is het Koop=koop.
Als de verkopende partij wel een vorm van terugbreng service biedt, bepaalt men zelf tegen welke condities.


[quote=michakragten schreef op zaterdag 17 nov 2012, 08:07]Ik mag van Saturn The Wall mijn Samsung Galaxy Tab2 niet omruilen (2 november jl). Apparaat is heel erg traag (apps opstarten en bladeren met tabbladen).
In dat geval dient de verkopende partij het probleem op te lossen, bijvoorbeeld door reparatie.
Dat kan betekenen dat het apparaat voor reparatie moet worden opgestuurd.

jo
door jorisw - Nov 17, 2012 om 14:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Was het apparaat nieuw uit de doos al erg traag, of is dat gekomen nadat je bepaalde apps hebt geinstalleerd? En hoe traag is traag? Is het normaal gedrag van die tablets maar voldoet het niet aan jouw verwachtingen of is dit exemplaar aantoonbaar trager dan andere Galaxy Tab2's?

dearagain
door dearagain - Nov 17, 2012 om 18:20
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*de firma heeft geen ongelijk, echter........................zij dienen wel het produkt te repareren als er van een defekt sprake is

ch
door chef54 - Nov 17, 2012 om 19:54
30 Antwoorden / 2 Vragen
0

in veel zaken,zegt men het er bij.de kijkshop bijvoorbeeld,kun je ook geen telefoons,tablets enz terug brengen.alleen voor reparatie dat wel natuurlijk.
bij Bart smit,is dat anders.daar kocht ik ooit een 7" tablet,en die nokte er een keer mee.
ik bracht hem terug,en kreeg een nieuwe mee.
maar misschien is deze link wat voor jou.je bent niet de enige met dit probleem.
http://www.galaxyfreaks.nl/Thread-Galaxy-S-loopt-steeds-vast-en-is-erg-traag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer