hfrantzen
door hfrantzen Mar 25, 2010 om 17:41
Computers & telefonie

Rode kruisjes ipv foto's

Beste lezers, heel vaak komt het voor dat als ik een e-mail krijg of op internet naar de site van Blokker, Gamma, Lidl enz.enz. ga in plaats van de reclamefoto's alleen maar vierkantjes zie met een rood kruisje er in. Ik heb mijn beveiliging al lager gezet en zo maar het werkt allemaal niet, ik heb XP. Bedankt alvast.

9172 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2010 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hjfrantzen,

Gebruik je misschien NOD32 als virusscanner? Kijk dan eens naar de instellingen van de EMON (E-mail Monitor) en kijk naar "Convert incoming messages to plain text". Zet dit uit dan krijg je gewoon HTML e-mail binnen.
Suc6

mhofman
door mhofman - Mar 25, 2010 om 18:41
530 Antwoorden / 93 Vragen

Vaak staat erbij volledig bericht weergeven in balkje .Klik dit aan en hele bericht is tezien.Groet mhofman.

druifje01
door druifje01 - Mar 25, 2010 om 19:00
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Ik heb dit verschijnsel ook en ook aanhangig gemaakt hier. Het betreft een losstaande kwestie dat zich hier en daar voordoet en waarvoor een instellingswijziging nodig is. Maar welke??

hfrantzen
door hfrantzen - Mar 25, 2010 om 19:05
15 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 25 mrt 2010, 17:53]Hallo hjfrantzen,

Gebruik je misschien NOD32 als virusscanner? Kijk dan eens naar de instellingen van de EMON (E-mail Monitor) en kijk naar "Convert incoming messages to plain text". Zet dit uit dan krijg je gewoon HTML e-mail binnen.
Suc6

bedankt hoor maar geen NOD 32

frans75
door frans75 - Mar 25, 2010 om 19:29
202 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn je plug-ins (invoegtoepassingen) uptodate?

Zie bv: Flash en Shockwave

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2010 om 20:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=hfrantzen schreef op donderdag 25 mrt 2010, 19:05][quote=edrick3 schreef op donderdag 25 mrt 2010, 17:53]Hallo hjfrantzen,

Gebruik je misschien NOD32 als virusscanner? Kijk dan eens naar de instellingen van de EMON (E-mail Monitor) en kijk naar "Convert incoming messages to plain text". Zet dit uit dan krijg je gewoon HTML e-mail binnen.
Suc6

bedankt hoor maar geen NOD 32

OK. Probeer dan dit eens:
1. Open Outlook Express
2.Ga in het menu Extra / Optie naar het tabblad Beveiliging
3. Zet het selectievakje "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren uit".
4. Klik tot slot op Toepassen

Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2010 om 20:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor internet:

lees hier

Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2010 om 22:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hjfrantzen,

VWB internet:

rood kruisje in plaats van een afbeelding:
Het kan voorkomen, dat je bij het surfen op internet 'n rood kruisje ziet i.p.v. een afbeelding.
Waarschijnlijk ligt het aan je instellingen in Internet Explorer:
Ga naar IE (Internet Explorer) en kies in de menubalk: Extra - Internet Opties.
Kies tabblad Beveiliging en klik op Aangepast niveau:

Je moet even door die lijst heen scrollen en alles op Inschakelen zetten,
en vooral bij: toestemmingen voor Java de optie Normale beveiliging kiezen.
Uitzonderingen:
- Items op bureaublad installeren: Vragen.
- Machtigingen softwarekanalen: normale beveiliging
- Starten van programma's en bestanden in een IFrame: vragen
- Toegang tot gegevensbronnen tussen domeinen: vragen
- Aanmelden: automatisch aanmelden met huidige gebruikersnaam
-Alle andere items dus op Inschakelen zetten.
Hier te lezen.
Suc6

ki
door kipje2204 - May 12, 2010 om 22:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik had ook zo n probleem en ik ben na lang zoeken erachter gekomen dat bij mij bij internetopties / verbindingen / lan instellingen de proxy aangevinkt stond.
Hoe dat gebeurd is geen idee maar ik kreeg bij outlook express en FTD geen afbeeldingen meer , maar een rood kruisje.

ba
door banaramana - Aug 4, 2011 om 11:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het antwoord is erg simpel.
De officiele website van adobe geeft u het antwoord.
Flash player eerst de installeren met de link op de website en daarne opnieuw installeren.
direct in orde geen problemen meer.

edrick3
door edrick3 - Aug 4, 2011 om 11:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@banaramana,

Antwoord komt een beetje als mosterd na de maaltijd.

Denk dat TS het wel al opgelost heeft???
Maar het zou prettig geweest zijn als dat dan hier vermeld zou zijn.