Be
door Beagle12 Jun 12, 2018 om 11:04
Computers & telefonie

Ruimte genereren op een iPhone 5s

Hi,

Mijn Apple iPhone 5s geeft telkens de melding dat het geheugen bijna vol is. Soms sluit hij de toegang tot bepaalde apps, dan moet ik dus eerst het een en ander verwijderen om bijvoorbeeld WhatsApp weer te kunnen gebruiken. Nu kan ik foto's en apps verwijderen om ruimte te maken, alleen staat er amper wat op. Dus mijn vraag: zijn er manieren om een iPhone op te schonen, zodat er meer geheugen vrijkomt?

Mijn dank is groot.

5946 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 12, 2018 om 11:10
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft de i-phone de mogelijkheid om een ssd als extra geheugen te plaatsen?

tijger1
door tijger1 Jun 12, 2018 om 11:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee.

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 12, 2018 om 11:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ssd in een telefoon?

tijger1
door tijger1 - Jun 12, 2018 om 11:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ben op mijn I-phone even gegaan naar Algemeen, dan naar Iphone-opslag, daar kunt u zien waar u de ruimte voor gebruikt hebt.

Als u er veel foto’s op hebt staan, kunt u die optimaliseren, ook kunt u ongebruikte apps opruimen.

Ik heb zelf de helft, 8.7 GB in gebruik van de 16 GB.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 12, 2018 om 11:12
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Ps. kijk bij een zoekmachine met zoekterm : extra geheugen iphone 5s kopen

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 12, 2018 om 11:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Geheugen kan niet worden uitgebreid.  16 GB is geeioniet heel veel.

marita5
door marita5 - Jun 12, 2018 om 11:33
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo beagle123 ,

Misschien heeft u hier iets aan , zie het laatste antwoord van @woudinho , klik op de rode regels .

https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/160385-geheugen-iphone-5s-loopt-vol.html

Lees ook deze truc , zie benedenaan het filmpje .

https://www.metronieuws.nl/xl/digitaal/2017/01/de-truc-die-je-nodig-hebt-meer-ruimte-op-je-iphone

audb
door audb - Jun 13, 2018 om 14:20
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Kan op een Iphone een extra geheugen geplaast worden? : NEE!./Ja maar kost meer dan een nieuwe 64gb iphone 8 ;)

Wel is er een programma die je geheugen kan opschonen https://drfone.wondershare.net/ad/iphone-android-erase.html?gclid=EAIaIQobChMI3biv0M7Q2wIVBNKyCh3ULAdkEAAYASAAEgJ_MvD_BwE
Gooi vooral foto`s er af die nemen erg veel plaats in en ongebruikte of weinig gebruikte app`s.

Wel bestaat er een lightning usb stick waar je bv fotos naar toe kan verplaatsen echter kan je daar geen app`s op zetten en zijn nogal log t.o een micro usb kaartje die ze bij Android gebruiken.

Grunnen.
door Grunnen. - Jun 13, 2018 om 16:40
509 Antwoorden / Vragen

Je kan geen geheugen bijplaatsen omdat een Iphone 6 geen sd slot heeft .Geheugen bijzetten is kostbaar. Download een cleaner en verwijder ongebruikte apps