rhenus
door rhenus Aug 20, 2005 om 10:51
Computers & telefonie

Runner Error Backweb

Hello

als ik speybot draai word steeds weer  backweb application als prbleem gevonden, ik klik vervolgens op repareren en zo vind het programa van hitman pro waar speybot in mee draai verder zijn weg.

Nu verschijnt er telkens aks ik de pc opgestart heb een waarschuwing met de teks ( Runner error ) (Invalid Backweb application invalid id "444836" ) nu kan ik alleen op de oke knop klikken en dat doe ik dan ook, maar het schermpje met errot blijft terug komen althans ald ik de pc weer opnieuw opstart.

Nu heb ik messinger plus niet op deze pc geinstaleerd omdat dat ook veel broblemen metzich mee breng volgens speyware programmas.

Wat staat mij nu te doen met het ptobleem backweb??? aub

vr rhenus

762 5 Rapporteer

dirck
door dirck - Aug 20, 2005 om 11:13
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Backweb programma's zijn updating programma's die door HP, Compac, Kodak, F-secure, Logitech, enz... gebruikt worden.

Misschien kun je het nog terugzetten vanuit Spybot.

rhenus
door rhenus - Aug 20, 2005 om 11:45
26 Antwoorden / 26 Vragen

Dick!

Bedank voor reactie: terug zetten programma backweb met spybot lost mijn probleem niet op, spybot zal het steeds weer  opnieuw verwijderen,als ik het al terug zou kunnen zetten,hoe moet dat dan. spybot verwijderd over het algemeen problemen,waarom dan terug zetten.

Mijn vraag blijf dus wat staat mij te doen om het backweb probleem op te lossen!???? aub

vr rhenus

dirck
door dirck - Aug 20, 2005 om 15:18
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb dit wel gevonden.

C:\apps\ActivSurf\4448364\Program\backweb-4448364.exe

O4-HKLM\..\Run:[ActivSurf]C:\apps\ActivSurf\4448364\Program\backweb-4448364.exe

Als je
Hijackthis laat zoeken en deze 2 regels staan er in, dan moet je die verwijderen.

Hijackthis kun je hier downloaden... onderstaande regel even kopieren en plakken.

http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1758530.htm

rhenus
door rhenus - Aug 20, 2005 om 22:14
26 Antwoorden / 26 Vragen

Dirck

   Als je Hijackthis laat zoeken en deze 2 regels staan er in, dan moet je die verwijderen.

Is dit niet wat te veel van het goede om Hijackthis te gebruiken moet je toch enig computer kennis hebben,anders ben je zo in de aap geloc,ik heb er zeker geen kaas van gegeten,backweb schijnt nodig voor programmas zoals Logitech, en als ik me niet vergis ook voor Microsoft photo studio, zelfs meschien meer ik weet het eigelijk niet zo,waarom spybot het aanmerk als onveilig weet ik verder ook niet, om nu Hijackthis er op te zetten lijkt mij wat grof.

vr rhenus

rhenus
door rhenus - Aug 23, 2005 om 14:11
26 Antwoorden / 26 Vragen

Hello: ik breng het nogmaals onder de aandacht daar mijn probleem met bachweb nog niet is opgelost!!

inmiddels heb ik online schans uitgevoerd,online trojan schan geef aan spyware aangetroffen,met betrekking op backweb maar verwijderen doet deze online schan niet ,das natuurlijk best jammer!!

Ik zit dus nog steeds met dat schermpje dat verschijnt,hoe kom ik daar simpel van af!! aub?