po
door populier_1 Jan 25, 2005 om 19:31
Computers & telefonie

Scarlett

er kwam van de week een man aan de deur en die zei dat wij goedkoper konden bellen via scarlett en dat we ons abonnement kunne houden bij kpn ik heb dat geweigerd omdat ik het niet vertrouwde nu is mijn vraag heb ik er goed aan gedaan de man vroeg ook nog of mijn vriend een buitenlander was omdat we niet met hun in zee gaan en ik vind dat discriminerend


groetjes ineke

390 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 25, 2005 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag ineke,


Dat heb je uitstekend gedaan. Op de verschillende consumentensites staan veel klachten over dit bedrijf. Nooit mee in zee gaan dus!!!. Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 09:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ineke,


Er zijn veel klachten op alle telecom bedrijven en eigenlijk op alles wat vroeger nog nutsbedrijven waren. Scarlett is ook zeker niet het enige bedrijf dat veel klachten genereerd, er zijn er velen op de markt.


Wij hebben enige tijd zekelijk gebeld met Scarlett, maar zijn hier weer vanaf gestapt na een jaar. Dit had in principe niets met de service te maken, maar puur technisch was het bedrijf niet in staat om goede verbindingen te maken met het buitenland. Vaak ging de telefoon niet over, maar werden wel minuten gerekend. Blijkbaar was de verbinding éénrichtiongsverkeer, want aan onze kant hoorden wij de telefoon niet eens overgaan. Ook internationaal faxen was een ramp, regelmatig moesten we toch via de gewone KPN buitenlijn bellen.


Door deze rotverbindingen kwamen op de rekening veelvuldig "gesprekken" en "faxen" terug van enkele seconden (van de niet geslaagde verbindingen). Vooral als je naar het buitenland belt kan dit hoog in de kosten oplopen en ben je gewoon met KPN voordeliger uit. We hebben de onnodige seconden overigens gewoon teruggevorderd!


Voordat je zegt, "Ja maar, ik bel alleen binnen Nederland": het probleem van de slechte verbindingen kwam ook binnenlands voor, alhoewel het probleem een stuk minder was.


Hoewel de tarieven wellicht goedkoop zijn, moet je vaak drie keer een nummer bellen, omdat de verbinding niet goed gemaakt wordt. Voor die paar seconden wordt je gerust belast. Overigens is onze ervaring zo met veel goedkope aanbieders!


Niet op ingaan.


Brynnar

ve
door verwijderd - Jan 29, 2005 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Ineke, als je een overzicht wilt hebben om wel goedkoper te bellen kijk dan eens op www.bellen.com. www.bel1649.nl komt er als goedkoopste uit. Ook de conclusie in Kassa!! Steeds 0 cent per minuut door heel Nederland zonder extra abonnementskosten. Wel de gebruikelijke starttik van 4ct maar dat rekenen ze allemaal. Het werkt altijd prima is mijn ervaring en je zit nergens aan vast want het is geen Preselect. Je moet dus steeds 1649 toetsen (of inprogrammeren) en dan het nummer.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Re
ReneeVV - Jul 1, 2024 om 10:53
Geldzaken & recht
Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Toen ik in deze huurwoning kwam in 2020 zat er melk-witte folie op de ramen beneden. Mij is toen niet gemeld dat die folie een probleem zou kunnen vormen, noch is mij verzocht die verwijderen. Ik woon pal aan de straat dus ik vond het zelf wel prettig om die privacy te hebben van de folie.   Begin 2024 begon de folie los te laten, dus ik besloot op eigen kosten deze te vervangen met nieuwe raam ... Lees meer

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer

He

Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?

Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.

Met vriendelijke groet

Herman van der Poort Lees meer