bo
door boemer.31 Aug 27, 2012 om 11:46
Computers & telefonie

Scherm laptop

scherm linker kant wazig rechter kant helder

883 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

oog links slecht rechts beter

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......................................................................................antwoorden/tips aan .......................................................................................deze kant
....................................................................................... intypen dan maar ?

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman en jolijnnr.2 laat jullie dommen reacties achterwegen neem een voorbeeld aan hk_mr308 en aan gsm: blijf anders van deze site af!!!!!

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

dommen?

Probeer eerst eens op een normale manier een vraag te stellen. Als dat al te veel moeite voor je is, houd er dan rekening mee dat je dit soort reacties kan krijgen.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

@boemer.31:

Aan de andere kant, je had 'de vraag' ook niet korter kunnen stellen.....
Een beetje méér informatie is wel op z'n plaats. Als je van een ander verwacht dat die er tijd in steekt om je te helpen, neem dan op z'n minst de moeite om duidelijk te omschrijven waar het precies om gaat. En dan niet alleen aangeven wat het probleem is, maar ook:
1. Is er iets bijzonders gebeurd waardoor het probleem is ontstaan?
2. Is het spontaan onstaan of geleidelijk erger geworden?
3. Hoe oud is de laptop?
4. Is er nog sprake van garantie?
5. En wat er nog meer relevant kan zijn....

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK STOP ER MEE BENEDEN MIJN NIVEAU!!!

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja reageerders hebben geen glazen bol dus kunnen ze met deze vraag helemaal niets.
"IK STOP ER MEE BENEDEN MIJN NIVEAU!!!"
Wie heeft er nu niveau u zeker niet.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

boemer.31 schreef op maandag 27 aug 2012, 13:44: IK STOP ER MEE BENEDEN MIJN NIVEAU!!!

Tja, met zo'n instelling kun je er inderdaad maar beter mee stoppen.....
Als jij geen moeite wil doen om informatie te verstrekken, hebben wij er geen zin meer in om je te helpen.....

Freya

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

........Als jij geen moeite wil doen om informatie te verstrekken, hebben wij er geen zin meer in om je te helpen.....

TOPANTWOORD!

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk is uw scherm kapot ( het paneel ) dit dient vervangen te worden en dat gaat tussen de 150 en 300 euro kosten, afhankelijk bij wie je het laat doen, het paneel zelf zal zo'n 120 euro kosten, en dan er nog in zetten.

Deze firma plaatst ze voor € 45,- bovenop de inkoopsprijs van het scherm heb er zelf goede ervaring mee.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op maandag 27 aug 2012, 12:44: Ik denk ook dat het scherm een tik gehad heeft en defect is.

Je kunt voor thuisgebruik op de meeste laptops wel een apart LCD scherm aansluiten. Als dat helder is, dan weet je ook bijna zeker dat het scherm van de laptop defect is.

Een oudere laptop zou ik zelf niet meer laten repareren en zeker niet zonder voorafgaande prijsafspraak.

goede tip van extern scherm, was ik zelf ook helemaal vergeten.
@ts, maak idd een vaste prijs afspraak en overweeg of de laptop het nog waard is.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk ook dat het scherm een tik gehad heeft en defect is.

Je kunt voor thuisgebruik op de meeste laptops wel een apart LCD scherm aansluiten. Als dat helder is, dan weet je ook bijna zeker dat het scherm van de laptop defect is.

Een oudere laptop zou ik zelf niet meer laten repareren en zeker niet zonder voorafgaande prijsafspraak.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

boemer.31 schreef op maandag 27 aug 2012, 13:30: winterman en jolijnnr.2 laat jullie dommen reacties achterwegen neem een voorbeeld aan hk_mr308 en aan gsm: blijf anders van deze site af!!!!!

Joh, maak je niet zo druk, het was maar een grapje.
Gevoel voor humor is niet bij allemaal gelijk, dat kan.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

boemer.31 schreef op maandag 27 aug 2012, 13:44: IK STOP ER MEE BENEDEN MIJN NIVEAU!!!

Beneden mijn niveau? Je ben zelf te stom om een normale vraag te stellen!! ;-)

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben het met TS eens, de antwoorden van Winterman en Jolijn zijn van kleuterschoolnivo.
) Ik dacht bij het lezen van de vraag, aan de afwezigheid van 1 contactlens, maar dat is ook niet goed he?

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb boemer.31 wel gemeld bij de redactie.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, strikt genomen was dit helemaal geen vraag, maar meer een zeer korte mededeling. Daar sloeg het antwoord van Winterman (kort antwoord waar je weinig mee kunt) eigenlijk ook op, denk ik dan maar.
Goed onderbouwde vragen stellen is ook niet altijd even eenvoudig voor iedereen en al helemaal niet als het om vragen betreffende computers gaat.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 18:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op maandag 27 aug 2012, 18:31:
Goed onderbouwde vragen stellen is ook niet altijd even eenvoudig voor iedereen en al helemaal niet als het om vragen betreffende computers gaat.

Tipje voor iedereen dan: een vraag eindig je met een vraagteken... Zo eentje: ????? (maar in een vraag is eentje genoeg). Dat heeft m.i. vrij weinig met computers te maken ;-). Dat je niet de juiste gegevens geeft is tot daar aan toe, maar je kunt op z'n minst proberen te formuleren wat je nu eigenlijk van de mensen op dit forum verwacht, nietwaar?