Hv
door Hvdv Aug 3, 2004 om 20:01
Computers & telefonie

Search the web

Hoe krijg ik die vervelende blauwe balk search the web boven onder de adresbalk voorgoed weg?

Meestal komt er een andere startpagina van search the web erg irritant wie kan mij helpen om er voorgoed een einde aan te krijgen????

1160 7 Rapporteer

Hv
door Hvdv - Aug 5, 2004 om 11:42
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hallo tuinfreak,,,

Ik heb verschillende spyware killers over mijn systeem laten lopen maar de irritante blauwe balk van search the web is er nog steeds.

De twee die je me hebt geadviseerd ad-aware 6.0 en spybot en ook nog spyware doctor 2.1 ik heb een goede Norton antivirus scanner system works 2004

Is er nog een andere manier om van die blauwe balk af te komen hopelijk voorgoed???

si
door simpleme - Aug 5, 2004 om 11:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

probeer het eens hier in wel in het engels maar misschien help het adaware wil er idd nog wel eens overheen kijken of zo een programma heeft een verborgen installer dus komt het keer op keer weer terug

http://www.free-web-browsers.com/browser_extensions.shtml?32t

hoop dat het werkt

gegroet Michel

Hv
door Hvdv - Aug 5, 2004 om 12:18
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hallo Michel,,,,,,,,,

Ook dat programma is niet bestand tegen die hartnekkige blauwe balk van search the web.

Hoe krijg ik hem toch voorgoed weggggggg?

Groeten hvdv,,

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 12:28
763 Antwoorden / 1 Vragen

De blauwe balk, de startpagina, ik meen dat u ook last heeft van popup's zijn het gevolg van op u pc geinstalleerde spyware, tijdens het surfen bent u een schermpje tegengekomen en heeft waarschijnlijk op ok geklikt de spyware wordt dan geinstalleerd,

Om spyware te verwijderen heeft u een antispyware programmaatje nodig scan hiermee de pc en verwijder de gerelateerde rommel.

antispyware  kunt u downloaden op de volgende adressen
Ad-Aware free: www.lavasoft.nu/
Spybot Search & destroy: http://www.safer-networking.org/index.php?page=download
beide programma's zijn nederlandstalig, voor u gaat scannen moet u eerst de programmaatjes updaten, verwijder ook eerst even alle cookies en internetfiles.

wilt u meer informatie lees dan ook het grote internet beveiligingsforum even door.

succes tuinfreak.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 12:55
763 Antwoorden / 1 Vragen

Als een antispyware progje hem niet kan vinden is het ook niet uit te sluiten dat hij misschien gewoon in je softwarelijst staat kijk eens onder configuratiescherm > software of je hier een vreemd progje tegenkomt.

Wat je ook eens kan proberen geef google de zoekopdracht remove "search the web" dit levert de nodige forums op, of zoek eens op remove maar dan de naam van die andere startpagina die verschijnt.

succes

Hv
door Hvdv - Aug 8, 2004 om 17:56
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hallo tuinfreak,

Het probleem met die irritante search the web balk is opgelost

het probleem was de MSM. Ik heb MSM verwijderd en opnieuw geinstalleerd daarna search the web uitgevinkt en de startpagina van search the web uitgevinkt en het probleem is opgelost...........

Groeten hvdv,,,

ck
door ck - Aug 17, 2004 om 11:29
27 Antwoorden / 8 Vragen

nou hier is de opllosing druk met je rechter muisknop op de balk dan help disable en code invullen en hij is weg

Veel Succes Ck