Service van Ziggo is en blijft zeer slecht
daar ik nog geen wifi modem van ziggo had en mijn router kapot was heb ik van een vriend een wifi modem te leen gekregen.
dit modem is door ziggo op mijn adres geactiveerd.
nu moet het geleende modem terug en ziggo zegt dat ik dan geen modem meer heb en krijg.
het oude modem willen ze niet meer opnieuw activeren en een nw willen ze niet sturen.
modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo, het geleende modem is nu van u zeggen ze. (maar wat ik leen moet ook terug)
ik ben hierover gebeld en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg en het oude modem dat ik van ziggo heb word niet meer opnieuw geactiveerd.
degene van wie ik het modem heb geleend hoeft zich maar bij ziggo te melden dan krijgt hij wel een nw modem, waarom word mijn oude niet wifi modem gewoon omgeruild?
je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen en je krijgt gewoon een nw modem van ziggo.
ik zeg dan dat ik t.z.t. uitzie naar een andere aanbieder maar dat hoeft ook weer niet.
ik overweeg het ten stelligste daar ik de service van ziggo waardeloos vind.
de telefoon word gewoon opgelegd.
wie heeft ook dergelijke ervaring met deze aanbieder?
verder: hoe wil het nw wifi spots van ziggo goed werken als er nog zoveel oude modems zijn die geen wifi funktie hebben?
ik hoop dat het woord service voor ziggo eens uitgevonden word en dat ze eens klantvriendelijk worden.
ik hoop dat er snel meer concurentie op de kabel word toegelaten zodat ze eens het monopoly verliezen
De telefoon wordt ge woon opgelegd, Dan zal u waarschijnlijk wel behoorlijk kwaad geweest te zijn en u zich laten gaan. .Want als u een normaal gesprek voert dan is dit haast onmogelijk dat dit gebeurt
.........modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo.......
Dat klopt! Modem heb je in bruikleen en is niet jouw eigendom.
.......je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen ......
Iets wat niet van jou is, verkopen???
........en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg.........
Ook dat klopt helemaal.
Misschien voortaan EERST eens met Ziggo bellen voordat je allerlei fratsen uit gaat halen?
[quote=carola.83 schreef op donderdag 6 jun 2013, 15:19].........modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo.......
Dat klopt! Modem heb je in bruikleen en is niet jouw eigendom.
.......je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen ......
Iets wat niet van jou is, verkopen???
........en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg.........
Ook dat klopt helemaal.
Misschien voortaan EERST eens met Ziggo bellen voordat je allerlei fratsen uit gaat halen?
Ja, kan dit beamen.
Bellen naar 1200 oké! Dan werd drie dagen terug de telefoon niet opgenomen rond 18:45 uur.
Gisteravond werd de telefoon gewoonweg na het overgaan op 'tut...tut...tut...tut...'!
Had problemen met een aantal zenders; zie hiervoor ook mijn vraag Mijn vraag
Steevast stelt het Klantenserviceteam vast dat het aan de kabel vanaf het aansluitpunt e.d. ligt. Integendeel het ligt niet aan de kabel. Met een gratis toegezonden coaxkabel was het probleem niet opgelost.
[quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 jun 2013, 12:51]De telefoon wordt ge woon opgelegd, Dan zal u waarschijnlijk wel behoorlijk kwaad geweest te zijn en u zich laten gaan. .Want als u een normaal gesprek voert dan is dit haast onmogelijk dat dit gebeurt
Dat is klinkklare nonsens: de telefoon werd bij mij al opgelegd voordat het werd beantwoord.
ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
[quote=wendy-claire schreef op maandag 8 jul 2013, 01:16]ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
Ben benieuwd naar de rekening.
Vr. gr. sjoppie.
[quote=sjoppie schreef op maandag 8 jul 2013, 08:35][quote=wendy-claire schreef op maandag 8 jul 2013, 01:16]ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
Ben benieuwd naar de rekening.
Vr. gr. sjoppie.
GRATIS!
Ziggo kan Online zien welk modem er aan hangt dus als je iets leende zien zij hun modem en gaan er dan vanuit dat U dat heeft.
Dat U het leende en niet van U was zien zij niet.
Dus oude modem terug zetten en dan pas bellen.
Als zij een werkende gezien hebben gaan ze er vanuit dat U niet van andere mensen leende.
Er zijn mensen die hun Ziggo modem niet gebruiken en een eigen eraan hangen.
Vooral de Wifi in geheel NL en zo willen ze niet of extra functie of beter bereik van Wifi netwerk.
Ze kunnen heel veel modems op afstand programmeren dus een monteur kan vaak online een update erop doen, dus zonder bezoek een probleem oplossen mits er een Ziggo modem aan hangt.
Er zijn ADSL en Kabel modems en enkele die voor beide werken maar zelf kopen mag, maar als je ooit weg wilt moet je het Ziggo kastje wel inleveren, hoe oud ook want anders kost het veel geld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer