do
door don45 Jun 6, 2013 om 11:17
Computers & telefonie

Service van Ziggo is en blijft zeer slecht

daar ik nog geen wifi modem van ziggo had en mijn router kapot was heb ik van een vriend een wifi modem te leen gekregen.
dit modem is door ziggo op mijn adres geactiveerd.
nu moet het geleende modem terug en ziggo zegt dat ik dan geen modem meer heb en krijg.
het oude modem willen ze niet meer opnieuw activeren en een nw willen ze niet sturen.
modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo, het geleende modem is nu van u zeggen ze. (maar wat ik leen moet ook terug)
ik ben hierover gebeld en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg en het oude modem dat ik van ziggo heb word niet meer opnieuw geactiveerd.
degene van wie ik het modem heb geleend hoeft zich maar bij ziggo te melden dan krijgt hij wel een nw modem, waarom word mijn oude niet wifi modem gewoon omgeruild?
je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen en je krijgt gewoon een nw modem van ziggo.
ik zeg dan dat ik t.z.t. uitzie naar een andere aanbieder maar dat hoeft ook weer niet.
ik overweeg het ten stelligste daar ik de service van ziggo waardeloos vind.
de telefoon word gewoon opgelegd.
wie heeft ook dergelijke ervaring met deze aanbieder?
verder: hoe wil het nw wifi spots van ziggo goed werken als er nog zoveel oude modems zijn die geen wifi funktie hebben?
ik hoop dat het woord service voor ziggo eens uitgevonden word en dat ze eens klantvriendelijk worden.
ik hoop dat er snel meer concurentie op de kabel word toegelaten zodat ze eens het monopoly verliezen

1399 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jun 6, 2013 om 12:51
7840 Antwoorden / 95 Vragen

De telefoon wordt ge woon opgelegd, Dan zal u waarschijnlijk wel behoorlijk kwaad geweest te zijn en u zich laten gaan. .Want als u een normaal gesprek voert dan is dit haast onmogelijk dat dit gebeurt

Cookies
door Cookies - Jun 6, 2013 om 15:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.........modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo.......
Dat klopt! Modem heb je in bruikleen en is niet jouw eigendom.

.......je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen ......
Iets wat niet van jou is, verkopen???

........en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg.........
Ook dat klopt helemaal.

Misschien voortaan EERST eens met Ziggo bellen voordat je allerlei fratsen uit gaat halen?

do
door don45 - Jun 6, 2013 om 20:27
57 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 6 jun 2013, 15:19].........modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo.......
Dat klopt! Modem heb je in bruikleen en is niet jouw eigendom.

.......je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen ......
Iets wat niet van jou is, verkopen???

........en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg.........
Ook dat klopt helemaal.

Misschien voortaan EERST eens met Ziggo bellen voordat je allerlei fratsen uit gaat halen?

wendy-claire
door wendy-claire - Jun 7, 2013 om 03:10
619 Antwoorden / 29 Vragen

Ja, kan dit beamen.

Bellen naar 1200 oké! Dan werd drie dagen terug de telefoon niet opgenomen rond 18:45 uur.

Gisteravond werd de telefoon gewoonweg na het overgaan op 'tut...tut...tut...tut...'!

Had problemen met een aantal zenders; zie hiervoor ook mijn vraag Mijn vraag

Steevast stelt het Klantenserviceteam vast dat het aan de kabel vanaf het aansluitpunt e.d. ligt. Integendeel het ligt niet aan de kabel. Met een gratis toegezonden coaxkabel was het probleem niet opgelost.

wendy-claire
door wendy-claire - Jun 7, 2013 om 03:12
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 jun 2013, 12:51]De telefoon wordt ge woon opgelegd, Dan zal u waarschijnlijk wel behoorlijk kwaad geweest te zijn en u zich laten gaan. .Want als u een normaal gesprek voert dan is dit haast onmogelijk dat dit gebeurt

Dat is klinkklare nonsens: de telefoon werd bij mij al opgelegd voordat het werd beantwoord.

wendy-claire
door wendy-claire - Jul 8, 2013 om 01:16
619 Antwoorden / 29 Vragen

ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 8, 2013 om 08:35
7196 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op maandag 8 jul 2013, 01:16]ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
Ben benieuwd naar de rekening.
Vr. gr. sjoppie.

wendy-claire
door wendy-claire - Jul 8, 2013 om 14:41
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 8 jul 2013, 08:35][quote=wendy-claire schreef op maandag 8 jul 2013, 01:16]ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
Ben benieuwd naar de rekening.
Vr. gr. sjoppie.

GRATIS!

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 8, 2013 om 15:27
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ziggo kan Online zien welk modem er aan hangt dus als je iets leende zien zij hun modem en gaan er dan vanuit dat U dat heeft.
Dat U het leende en niet van U was zien zij niet.
Dus oude modem terug zetten en dan pas bellen.

Als zij een werkende gezien hebben gaan ze er vanuit dat U niet van andere mensen leende.
Er zijn mensen die hun Ziggo modem niet gebruiken en een eigen eraan hangen.
Vooral de Wifi in geheel NL en zo willen ze niet of extra functie of beter bereik van Wifi netwerk.

Ze kunnen heel veel modems op afstand programmeren dus een monteur kan vaak online een update erop doen, dus zonder bezoek een probleem oplossen mits er een Ziggo modem aan hangt.

Er zijn ADSL en Kabel modems en enkele die voor beide werken maar zelf kopen mag, maar als je ooit weg wilt moet je het Ziggo kastje wel inleveren, hoe oud ook want anders kost het veel geld.