mu
door musicxpert Nov 3, 2012 om 17:10
Computers & telefonie

Slecht werkende connectie met router

Ik heb een Linksys WRT160NL. Het is haast onmogelijk om daar op in te loggen. Via Firefox en IE lukt het al helemaal niet. De browsers blijven zoeken naar de router zonder beeld of een foutmelding te geven. Ik heb net een schone google chrome geïnstalleerd en daarmee kom ik wel in het basisscherm en ik kan daar ook dingen in aanpassen. Het duurt echter een aantal minuten voordat het hele basisscherm geladen is. Als ik verder wil om de overige instellingen aan te passen dan kom ik niet in de daarvoor benodigde schermen. Ze laden onvoldoende. Heeft iemand een oplossing?

656 6 Rapporteer

jo
door john1948 - Nov 4, 2012 om 14:05
13 Antwoorden / 9 Vragen

Is het interne geheugen van de pc wel voldoende, hoe oud is de pc ?

mu
door musicxpert - Nov 4, 2012 om 14:20
16 Antwoorden / 4 Vragen

Mijn computer is 4 jaar oud. Pas een upgrade gehad. Intern geheugen is 4 gyg. Loopt als een zonnetje.

edrick3
door edrick3 - Nov 4, 2012 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo musicxpert,

Heb je het al eens bedraad geprobeerd?

diumenge
door diumenge - Nov 4, 2012 om 15:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, ik dat ook zoiets met m'n linksys router. Inloggen op de router via laptop met wifi ging moeizaam. Via de PC met kabel geen probleem, dus probeer de tip van edrick3 eens.

freya
door freya - Nov 4, 2012 om 16:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo musicxpert,

Heel soms heb ik dit 'probleem' ook wel eens met de Fritz!Box modem/router (bedraad), om vervolgens een uurtje later weer zonder problemen te kunnen inloggen op de router. Beetje vaag allemaal. Soms helpt het om de router gewoon even opnieuw op te starten.
Het opnieuw installeren van je browser is in ieder geval niet erg zinvol, want dáár ligt m.i. het probleem niet.

m.vr.gr. Freya

mu
door musicxpert - Nov 5, 2012 om 19:54
16 Antwoorden / 4 Vragen

Het probleem is opgelost. Mijn Eset Antivirus hield de verbinding tegen. Ik had het handmatig uitgeschakeld en zelfs alle mogelijke Eset processen via taakbeheer gestopt. Toch bleef hij de router nog blokken. Na een de-installatie was het probleem opgelost. Nu heb ik Eset opnieuw geïnstalleerd en doet ie het ook gewoon. Bedankt voor jullie hulp.