door 9665 May 3, 2021 om 11:59
Computers & telefonie

Smartphone recorder

Hoe voeg ik spraakrecorder toe aan Toetsen voor Snel instellen op een Samsung Galaxy A40 smartphone.
De bedoeling is dat ik telefoon gesprekken op kan nemen.

7065 11 Rapporteer

gerbera
door gerbera - May 4, 2021 om 11:19
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien staat hier  wat tussen, leest makkelijker.

ma
door malty - May 4, 2021 om 13:00
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat u beter af bent met een app die speciaal ontworpen is om telefoongesprekken op te nemen.

Het zou kunnen dat u bij gebruik van de spraakrecorder u de luidspreker van de smartphone aan moet zetten en dat zal niet de bedoeling zijn.
https://www.apeaksoft.com/nl/recorder/best-call-recorder-for-android.html

ru
door ruudm - May 5, 2021 om 09:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Er is een app callx deze neemt al je gesprekken op .succes

Jari Oostvogels
door Jari Oostvogels - May 14, 2021 om 15:36
1 Antwoorden / 1 Vragen

[ We hebben deze bijdrage verwijderd. Het plaatsen van commerciële of promotionele links is niet toegestaan op dit forum.

De redactie ]

gerbera
door gerbera May 14, 2021 om 15:42
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Reclame maken is hier niet toegestaan☻

Dysto
door Dysto - May 30, 2021 om 11:19
1 Antwoorden / Vragen

Alle apps die gemaakt zijn om gesprekken op te nemen hebben deze functie moeten uitzetten.
Het is wettelijk verboden om een telefoongesprek op te nemen als de gesprekspartners niet op de hoogte zijn.

Ik raad u aan om op een ander apparaat bv een tablet of oude telefoon een spraakrecorder te installeren. Op uw telefoon , in het menu waar het actieve gesprek zichtbaar is, zit de functie luidspreker. Zo is het gesprek hoorbaar voor opname apps of apparatuur. Een voicerecorder of een dicteer apparaat zijn niet al te duur, mocht u geen tweede apparaat hebben.
De wet blijft overigens hetzelfde. U bent verplicht om uw gesprekspartner aan het begin van het gesprek op de hoogte te brengen als u het gesprek wilt opnemen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 30, 2021 om 12:50
2118 Antwoorden / Vragen

Waar haalt u dit soort wijsheid toch vandaan? Je mag als deelnemer een gesprek opnemen en hoeft daar niets van te zeggen.

tijger1
door tijger1 May 30, 2021 om 13:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Onzin. Je mag een gesprek gewoon opnemen zonder dat te vermelden.

mahadma
door mahadma May 31, 2021 om 13:51
11590 Antwoorden / 51 Vragen

ABSOLUUT NIET WAAR> U mag opnemen zonder melden en in geval van is dat zelfs bewijs bij een rechtszaak!

@Dysto, geef hier aub geen foute adviezen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 31, 2021 om 15:14
2118 Antwoorden / Vragen

Wat denken wij @Tijger1 en @Mahadma, dubbel genaaid houdt beter?

Dysto
door Dysto Jun 1, 2021 om 08:52
1 Antwoorden / Vragen

Zucht, zijn jullie van de kassapolitie ofzo?

Dan zal ik wel duidelijker zijn.
Ik wist niet dat ik een juridisch onderbouwde reactie moest geven,  en reageerders dat niet hoeven...

Je hebt de vrijheid om het te doen.
Maar je mag de opname nergens voor gebruiken. Dat betekent dat je in het geval van een meningsverschil niets hebt aan je opname als je dit niet hebt gemeld. Een uitzondering is een meningsverschil met je werkgever. Omdat jouw belang hier zwaarder weegt dan de privacy.
Als je het gesprek met een ander wilt opnemen zijn er nog meer voorwaarden aan verbonden.
Dat is allemaal terug te lezen in de avg.

Omdat deze vraag ging over hoe je een telefoongesprek moet opnemen ging ik er vanuit dat het dan weinig zin had om de letter van de Wet uit te leggen. Maar mogelijkheden uit te leggen hoe het kan.
Dit is geen duidelijk antwoord op de vraag van de vraagsteller,  ik zie dan ook niet wie hier nu mee geholpen is. Misschien de reageerders, die niet meer direct van het slechtste uitgaan als ik iets zeg????

aurora1
door aurora1 - May 30, 2021 om 13:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen
door 9665 - May 31, 2021 om 13:45
35 Antwoorden / 32 Vragen

Als ik geen spraakrecorder kan toevoegen, hoe kan ik dan  mij smartphone zodanig schakelen dat ik het gesprek kan opnemen voor trainingsdoeleinden.

mahadma
door mahadma - May 31, 2021 om 13:50
11590 Antwoorden / 51 Vragen

In de app store's staan 10 tallen aan opname app's. Installeren en klaar!

door 9665 - May 31, 2021 om 13:57
35 Antwoorden / 32 Vragen

Mahadma welke app zou jij kiezen. Heb reeds diverse geprobeerd maar hoor alleen mijn eigen stem.

ma
door malty May 31, 2021 om 14:25
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u ook de stem van de ander wilt opnemen heeft u een Call recorder app nodig.
Lees eens bijv. https://www.androidauthority.com/best-call-recorder-apps-android-1001838/ en https://webwereld.nl/nieuws/software/7-geweldige-apps-voor-het-opnemen-van-gesprekken-3770735/

mahadma
door mahadma May 31, 2021 om 17:51
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Cube ACR.

aurora1
door aurora1 - May 31, 2021 om 17:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe bedoelt u: gesprekken opnemen voor trainingsdoeleinden?
U kunt toch niet zomaar gesprekken met anderen gebruiken voor "trainingsdoeleinden"? En u wilt dan zelf niet erbij opgenomen worden?