puppy@
door puppy@ Jan 16, 2010 om 16:14
Computers & telefonie

Sms

hoe kan ik sms diensten.
blokkeren op m,n mobiele telefoon.

5276 12 Rapporteer

kiran
door kiran - Jan 16, 2010 om 16:17
2791 Antwoorden / 0 Vragen
kiran
door kiran - Jan 16, 2010 om 16:37
2791 Antwoorden / 0 Vragen

puppy@

Weet niet of je ergens aan vast zit of dat het preventie is ....
Op 'Dienstenfilter' kan je je mobiel blokkeren voor sms diensten.
Mocht je last hebben van een smsdienst en je wilt daarvan af ....

Die moet je dan wel afmelden!

puppy@
door puppy@ - Jan 16, 2010 om 16:46
7 Antwoorden / 8 Vragen

halo kiran,
bedankt voor je reactie.
het is voor preventie.
ik heb een sim only

ro
door romaden - Jan 18, 2010 om 14:05
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=kiran schreef op zaterdag 16 jan 2010, 16:17]puppy@

Klik hier: Sms dienstenfilter

ko
door koni8685 - Jan 18, 2010 om 14:10
6 Antwoorden / 7 Vragen

Blokkeren voor SMS-diensten kan o.a. via de Opta d.m.v. een invulformulier. Bij ons heeft de Opta dat voor ons geregeld. Wij werden plotseling opgezadeld met bijna 26 euro voor ongevraagde SMS-diensten t/m 10-12. De rest van 10-12 t/m 24-12-09 volgt nog (vanaf toen geldt de blokkade via de Opta). Telfort aansprakelijk (advies Opta) stellen voor onrechtmatig verkregen kosten lukte nog niet. Zaak gemeld bij Consumentenbond en Tros opgelicht

wo
door workoud - Jan 18, 2010 om 18:54
2 Antwoorden / 4 Vragen

Je kunt ook 1555 bellen dan zie je hoe je sms's kunt blokkeren.

ma
door malrop - Jan 18, 2010 om 19:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

van Gerrit.
Ga naar http://www.smsdienstenfilter.nl.
Je kunt daar lezen wat je kan doen.
Succes.

se
door sealoverxxx - Jan 19, 2010 om 00:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,
Ik kreeg plotseling diverse sms jes van een viercijferig nr. ondanks dat ik me al had aangemeld
bij sms dienstenfilter.nl.
Ik had mij nergens voor een sms dienst aangemeld
Na ZEER veel moeite heb ik de afzender kunnen traceren en me weten af te melden
Vodafone kon er niets aan doen zeiden ze.
Ik wilde dit nr blokkeren op mijn toestel .
Toen ik de afz, vande sms-jes getraceerd had werd mij verteld dat het geen abonnenment
was maar een z.g 1 op 1 chat.Daar had ik me ook nooit voor aangemeld.
hoe ze dan aan mijn 06 nr gekomen zijn is mij onduidelijk
Na veel moeite heb ik de smsjes kunnen stoppen.
Dus let op viercijferige nrs. Er ik veel kaf onder het koren !

tdehond
door tdehond - Jan 19, 2010 om 07:19
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ sealoverxxx

Als u zich niet aangemeld heeft voor deze dienst, dan kunt u bij Vodafone uw geld terug vorderen.
Deze is n.l. in gebreke gebleven te controleren of u zich via een bevestigings sms heeft aangemeld.

U kunt schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging uw geld terug vorderen, tenzij Vodafone met bewijs van het tegendeel kan overleggen.

Zie hier

salute
door salute - Jan 19, 2010 om 11:27
48 Antwoorden / 110 Vragen

Via Windows Live kon ik reageren op boots (schoenen van het merk Uggs) helaas
via mijn mobiele telefoon (pre paid.) Binnen enkele weken was ik door mijn beltegoed heen, totaal 20 euro. Op advies van KPN heb ik een sms bericht gedaan naar
1555, ik kreeg het bericht dat ik binnen 3 dagen geblokkeerd ben, voor alle smsabonnementsdiensten in Nederland. Van 4443 kreeg een sms bericht, dat ik
afgemeld ben voor WUGG en ontvangt geen berichten meer van 4443. Van 4443 heb
sowieso nog nooit een bericht gekregen, maar er is door hun wel 20 euro van mijn
beltegoed afgeschreven zonder daar iets voor te krijgen.

Salute

tdehond
door tdehond - Jan 19, 2010 om 11:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@salute
ook u kunt uw geld terug vorderen bij uw provider tenzij deze kan aantonen dat u een bevestigings mail gestuurd heeft t.a.v. deze dienst.

salute
door salute - Jan 19, 2010 om 11:49
48 Antwoorden / 110 Vragen

tdehond,
Ik heb vergeten te melden dat ik van KPN te horen kreeg dat ik door te reageren op de advertentie via Windows Live mij geabonneerd zou hebben, dit was mij niet
bekend, Zij hebben alleen maar beltegoed afschreven zonder daar iets tegenover te stellen. Maar ik zou daar nu geblokkerd zijn. Mijn beltegoed heb ik nog niet op gewaard, ik ben heel bang dat ik weer alles kwijt raakt.

Groeten en bedankt voor
uw reactie. Salute