xa
door xaja32 Jan 4, 2011 om 15:14
Computers & telefonie

Sms premium bombarnement

Hoi heb sinds kort een abonnement bij ben
kosten een kleine 7 euro
Nu kreeg ik een mail dat de kosten over de 200 euro waren deze maand
Dat kan dus nooit en ik heb mijn telefoon uitgezet en de sim eruit gehaald
vanmiddag bleken de kosten inmiddels al boven de 250 euro te zijn
Ik heb ben gebelt en die melde mij dat er een bombardement
aan premium smsjes naar mijn telefoon waren gestuurt
En dat klanten van ben daar veel last van hebben
Mijn sim is inmiddels geblokkeerd en de kosten boven de 200 euro hoef ik waarschijnlijk niet te betalen
Maar wel die 200 euro
ik heb maar een bijstands uitkering en kan dat dus niet betalen
Ik heb om een eventuele betalings regeling gevraagt
Maar daar doet ben niet aan
Die man van de klanten service rade mij wel aan om op de website van kassa te kijken om die 200 euro terug te krijgen
Weet iemand hier een oplossing voor?

mvg Eric

2416 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Jan 5, 2011 om 01:08
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@xaja32

Simkaart eruit / telefoon uitzetten helpt niet. Er is een abonnement gaande die je moet afmelden. Als je zeker weet geen abonnement op iets te hebben afgesloten, ga je voor teruggave van de kosten.

Klik hier: voorbeeldbrief [aangetekend/ontvangstbewijs = zeker weten dat het aankomt]

Voor meer info over opzoeken van de dienst/telefoon blokkeren:
Klik hier en hier

Let wel: Alleen blokkeren helpt ook niet. Afmelden!!

ko
door koni8685 - Jan 5, 2011 om 12:38
6 Antwoorden / 7 Vragen
0

Klacht indienen bij de Opta en telefoonabonnement (Telfort) blokkeren voor SMS-diensten. Bij ons bleef door deze acties de schade beperkt tot 2x26,--.

invalide
door invalide - Jan 5, 2011 om 16:17
787 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik vermoed dat Uw nummer vroeger een prepaid was of een abonnement aan het einde looptijd en is gestopt om hier vanaf te komen.

De SMS aanbieder weet niet dat U nieuwe gebruiker is dus de provider had dit nummer eerst schoon moeten maken.
Vervuilde nummers waar nog een SMS abonnement op zit moesten zij eraf halen voor ze deze aan U gaven.
Dus U hoeft niets te betalen en kan beter een nieuw nummer vragen.

Als je een oud nummer laat overzetten zou dit ook over zijn.
Dus vraag aan T Mobile al deze kosten te annuleren en laat hun dit oplossen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

SI
SIEGLIEN VENLOO - Jul 2, 2024 om 04:11
Vakantie & reizen

Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij

Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d ... Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer