lo
door louisa76 Jan 9, 2007 om 13:32
Computers & telefonie

Software fout nokia

Hoi Allemaal,


Ik heb een nokia 6670 met navigatie. Heb er al vanaf het begin problemen mee.(software fout) Al 2x opgestuurd en 1x zelf naar service punt gebracht.(op aanraden van personeel Phonehouse met kaartje en tel nummer van service punt er bij) Nu voor de 4e maal naar Phonehouse geweest, om hem door hun voor de 3e maal op te laten sturen. Afspraak was, bij 4x zelfde reperatie zou ik een nieuw toestel krijgen. Kreeg net telefoon, dat dit niet telde, want hij moet door hun 4 maal opgestuurd worden!!! (zelfde bedrijf als sevice punt waar we hem heen hebben gebracht op aanraden van personeel, zodat ik hem niet zo lang kwijt zou zijn)


Kan dit zomaar? Wat kan ik er aan doen? Kan ik een ander toestel eisen? Heb ook een verzekering afgesloten, lifeline gold. Kan ik hier wat mee?


Volgens personeel kan ik helemaal niks, ze kunnen niks voor me betekenen, ook de verzekering kan ik geen aanspraak op maken en erg vriendelijk zijn ze ook al niet meer.


Help, wordt er helemaal gek van....


Bedankt, groetjes Louisa

287 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hutch
door hutch - Jan 9, 2007 om 14:12
4517 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dag Louisa,


een zeer slechte service van Phonehouse..... U neemt hen werk uit handen (...) en wordt daar keihard voor afgestraft. U hoeft zelfs helemaal geen zaken te doen met dat servicepunt (of fabrikant - importeur). De verkoper is en blijft verantwoordelijk.


Terug gaan naar Phonehouse en daar nakoming van betreffende afspraak opeisen. Trouwens als een apparaat binnen de garantietermijn 4x defect raakt (of niet naar behoren werkt) kun je in het algemeen stellen, dat het apparaat niet voldoet aan die verwachtingen die u had ten tijde van de aankoop.


Ik verwijs u naar de volgende artikels in het Burgerlijk Wetboek (boek 7):


artikel 17artikel 18artikel 21 en artikel 22.


Phonehouse dient u gewoon een nieuw apparaat te geven, dat wel behoorlijk werkt. Ook al is de garantietermijn kort verlopen en hetzelfde euvel is nog steeds niet verholpen, dient Phonehouse zijn verplichtingen na te komen en u niet af te schepen met deze onzinpraatjes en loze beloften.


Gr. Hutch

lo
door louisa76 - Jan 9, 2007 om 14:53
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hoi Hutch,


Hartelijk dank voor uw antwoord. Kan hier zeker wat mee. Ga denk ik donderdag avond eens bij de Phonehouse aan. Want dit is nu inderdaad te gek voor woorden.


Groetjes Louisa

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer