schumi
door schumi Oct 10, 2004 om 14:29
Computers & telefonie

Stand by

hey wie kan mij ff helpen met mijn probleem als ik mijn pc de opdracht geef ( ik het dus instel ) na een uur niet gebruikt te zijn stand by te gaan werkt niet wie han mij helpen want ik word er erg gek van en ik hbe ook nog een ander probleem telkens als ik mijn internet start krijg ik een blauwe balk onder in m'n beeldscherm en ik krijg t maar neit weg ( ik bedoel dat het neit meer komt ik word er gek van wie mij helpen kan DANK U)

870 5 Rapporteer

dr
door dreetje_1 - Oct 10, 2004 om 14:38
7 Antwoorden / 1 Vragen

Wat precies werkt er niet? Je hebt een uur gewacht en hij is niet standby gegaan? Hoe heb je het geprobeerd in te stellen? Welk besturingssysteem gebruik je? Het kan ook zo zijn dat je computer kast het niet ondersteund, maar dit lijkt me sterk, ligt een beetje aan de leeftijd van je pc.

Voor je tweede probleem met internet zou ik eens een andere browser proberen. Ik gok dat je internet explorer gebruikt, kijk eens of je er ook last van hebt met Firefox (http://www.mozilla.org/products/firefox/) even downloaden en kijken of dat beter werkt.

schumi
door schumi - Oct 10, 2004 om 14:44
9 Antwoorden / 12 Vragen

ik hbe windows xp en het heeft wel gewerkt maar nu niet meer en

2 ik hbe het ineens als een zoort tool bar snapje en ik krij get niet weg PLEAE HELP

ne
door netfreakd - Feb 15, 2005 om 04:05
7 Antwoorden / 0 Vragen

De toolbar is spyware, de meeste spyware kun je wegkrijgen met spyware
killers, zoals 'spybot - search and destroy' Je kunt deze downloaden
via
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10289035.html?tag=lst-0-2

delay
door delay - Feb 19, 2005 om 16:35
35 Antwoorden / 61 Vragen

Heb je effe geen tijd daarvoor dan kun je (dit is maar een tijdelijke oplossing)

1. naar beeld gaan. (staat bovenaan van dit venster)

2. klikken op werkbalken en selecteer de werkbalk die er erg verdacht uit ziet.

TK

he
door hennydekkers - Apr 11, 2005 om 19:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

de blauwe balk onderin je scherm is spyware en binnengekomen met messenger plus.

het beste is messenger opnieuw installeren met sponsor, daarna verwijderen en nogmaals opnieuw installeren zonder sponsor.