ka
door kanariepiet May 1, 2011 om 17:37
Computers & telefonie

Startpagina

Ik heb als startpagina Startpagina.nl
Ik heb nu op de pagina een probleempje,waar normaal het weer aan de rechterkant staat is nu een leeg vlak. Ik zou dat weer graag terug willen hebben maar weet niet hoe ik dat moet doen. Wie iemand hier een oplossing voor?
Groetjes

391 6 Rapporteer

stacey
door stacey - May 1, 2011 om 18:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Zal iets met je instellingen te maken hebben maar daar ben ik niet zo handig mee helaas..........

Probeer de pagina eens helemaal opnieuw als startpagina in te stellen,
( even pagina zoeken via google en als je dan pagina juist weergegeven krijgt dan stel je die in als startpagina) wellicht is het dan opgelost.

Succes,

ka
door kanariepiet - May 1, 2011 om 18:09
15 Antwoorden / 30 Vragen

Heb het weer voor elkaar

=stacey schreef op zondag 1 mei 2011, 18:05: Hoi,

Zal iets met je instellingen te maken hebben maar daar ben ik niet zo handig mee helaas..........

Probeer de pagina eens helemaal opnieuw als startpagina in te stellen,
( even pagina zoeken via google en als je dan pagina juist weergegeven krijgt dan stel je die in als startpagina) wellicht is het dan opgelost.

Succes,

ka
door kanariepiet - May 1, 2011 om 18:15
15 Antwoorden / 30 Vragen

Bedankt Stacey voor de reactie, heb het weer voor elkaar gekregen
Groetjes

stacey
door stacey - May 1, 2011 om 18:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=kanariepiet schreef op zondag 1 mei 2011, 18:15]Bedankt Stacey voor de reactie, heb het weer voor elkaar gekregen
Groetjes

Hoe heb je het gedaan ? Zoals ik zei of heb je juiste instelling gevonden ?

ka
door kanariepiet - May 1, 2011 om 18:49
15 Antwoorden / 30 Vragen

Bovenin waar http staat zag ik een soort vlagje dat aangeklikt en alles was weer als vanouds

stacey
door stacey - May 1, 2011 om 18:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=kanariepiet schreef op zondag 1 mei 2011, 18:49]Bovenin waar http staat zag ik een soort vlagje dat aangeklikt en alles was weer als vanouds

Oké, bedankt voor het terugmelden,
heeft een ander met zo`n probleem wellicht ook weer iets aan ;-)

Groetjes,