pi
door pictures Nov 18, 2011 om 14:08
Computers & telefonie

Stoppen met linkedin

Hoe kan ik mijn deelname aan Linkedin beeindigen ?

4483 5 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - Nov 18, 2011 om 14:12
842 Antwoorden / 1 Vragen

Via "Settings" (in een dropdown-menu onder je naam), dan klikken op "Account" (linksonder), dan kun je kiezen voor "Close account".

pi
door pictures - Nov 20, 2011 om 08:51
2 Antwoorden / 4 Vragen

Dank hiervoor, maar ik kan geen item "settings"vinden ...
Wat doe ik verkeerd ?

naitsoezn
door naitsoezn - Nov 20, 2011 om 09:42
842 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet wel ingelogd zijn hiervoor. Als je dan rechtsboven met de muis over je eigen naam zweeft, komt er een extra menuutje tevoorschijn met twee opties: "Settings" en "Sign Out".

rj
door rjw - Nov 20, 2011 om 10:42
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je met LinkedIn zou willen stoppen. Ruim 80% van de banen worden gevonden via je eigen netwerk. Voor slechts een klein deel van de beschikbare vacatures wordt een advertentie geplaatst. Misschien dat LinkedIn dan momenteel weinig waarde voor je lijkt te hebben, maar je weet nooit of je het in de toekomst nodig hebt.

ltmvz
door ltmvz - Nov 24, 2011 om 19:02
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hai pictures,

Uw vraag heb ik ooit aan de klantenservice van LinkedIn gesteld. Hier is hun antwoord:

1. Go to LinkedIn.com and log into the account you wish to close.
2. Click on 'Settings' found at the top of the home page.
3. Click on 'Close Your Account' found in the ‘Personal Information’ section.
4. Select a reason for closing your account.
5. Click on 'Continue'.