st
door stevw00 Oct 28, 2007 om 13:52
Computers & telefonie

Storing

bij het opstarten van de computer (vista) af en toe de melding beeldstuurprogamma reageert niet meer en is hersteld (iets van nnvvd). microsoft al gebeld en kunnen hier niets aan doen het zou liggen aan nvidia maar ik heb wel de goede geinstalleerd volgens hen rara (geforce 6150 LE) wie kan mij helpen

414 11 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Oct 28, 2007 om 14:07
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ook bij winxp krijg ik heel soms de melding - het systeem is van een ernstige fout hersteld- en ik heb geen idee waarom of wat de fout geweest zou kunnen zijn.

st
door stevw00 - Oct 28, 2007 om 14:15
13 Antwoorden / 8 Vragen

heb op de site van nvidia de laatste proberen te downloaden maar op een gegeven moment kom ik niet verder en krijg ik een foutmelding (dit alles met telefonische hulp van een microsoft medewerker) deze wist het ook niet meer en zei dat aan het nvidia ligt

varabas
door varabas - Oct 28, 2007 om 14:17
450 Antwoorden / 35 Vragen

Al het nieuwste stuurprogramma voor je videokaart (nvidia)geïnstalleerd?

Zie  Nvidia drivers

Bassie

varabas
door varabas - Oct 28, 2007 om 15:38
450 Antwoorden / 35 Vragen

Hier onder 2 links naar de juiste drivers, ik weet niet of uw Vista 32 of 64 bit is vandaar 2 links

Vista 32 bit

Vista 64 bit

Bassie

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 28, 2007 om 17:23
16887 Antwoorden / 202 Vragen

welk merk heeft uw PC (als het een merkPC i9s.? Raadpleeg als de eerder verkregen verwijzing naar de driver niet juist is de heklpdesk van die leverancier (of beter nog de beeldschermleverancier, de vraag van mij is dus eigenlijk: wat is het merk van het beeldscherm? Het stuurprograam is nl merk afhankelijk en heeft niets met Vista te maken anders dan dat het wel vista compatibel moet zijn.

varabas
door varabas - Oct 29, 2007 om 10:29
450 Antwoorden / 35 Vragen

gerrit,

De vraagsteller meldt dat de videokaart is: nvidia geforce 6150 LE en mijn links verwijzen naar het bijbehorende stuurprogramma voor deze kaart. Het zijn de stuur programma's voor Vista en de vraagsteller geeft aan over dit besturingssysteem te beschikken. Alleen geeft de vraagsteller niet aan 32 of 64 bit, vandaar mijn 2 links

Bassie (vandaag erg link )

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 29, 2007 om 10:53
16887 Antwoorden / 202 Vragen

hallo bassie@ welke betekenis van link wordt bedoeld. Ik neem aan die van "slim". (en niet die van "boos"?)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 29, 2007 om 10:56
16887 Antwoorden / 202 Vragen

overigens ps: vraagsteller gaf aan dat volgens MS het probleem bij de nvdia zou kunnen liggen. Het was dus niet zeker. Laten we hopen dat vraagsteller nog reageert of en hoe het is gelukt. Dan worden wij ook weer linker misschien.

st
door stevw00 - Oct 29, 2007 om 15:33
13 Antwoorden / 8 Vragen

met jouw link gaat het wel goed ik weet eigenlijk niet of het de vorige keren dezelfde link was toen die er niet door kwam met behulp van microsoft en nog een andere kenner ben alleen benieuwd of de storing de komende tijd niet meer voorkomt alvast bedankt en je hoort het nog

st
door stevw00 - Oct 29, 2007 om 16:51
13 Antwoorden / 8 Vragen

heeft niet geholpen storing is weer terug jammer

st
door stevw00 - Oct 29, 2007 om 16:53
13 Antwoorden / 8 Vragen

ik heb alles van hp