cj
door cjbreet Oct 20, 2012 om 21:07
Computers & telefonie

T-Mobile

Ik heb een abonnement bij t-mobile maar had te weinig belminuten.Nu heb ik een ander abonnement genomen i.p.v.150 belminuten 300 belminuten.
Hoe simpel was het omzetten één druk op de knop.
Ik blij, dacht ga lekker bellen en bellen,kijk de de volgende dag op mijn t-mobile en zie tot mijn grote schrik inmiddels 32 euro extra kosten en geen belminuten????Ik de hele ochtend en middag aan de de klantenservicelijn gehangen ,wat nu en en hoe komt het enz enz. nou de één zei een storing de ander zei ü heeft uw beltegoed opgemaakt"ja hoor in 1 dag tijd 300 minuten.Dat zou uniek voor mij zijn.Ben ook nog naar de winkel geweest maar nee ,ik moet wachten tot 11 november en dan kunnen zij zien of ik in aanmerking komt voor vergoeding van die 32 euro.
Dan komt n.l. de nieuwe nota.In die tussentijd kan ik dus een maand niet bellen terwijl de fout bij t-mobile ligt ,die hebben een fout gemaakt volgens de laatste mevr. aan de telefoon.Ik word dus niet geholpen.Weet iemand raad?
T-mobile zegt ook u moet gewoon bellen hoor dan vergoeden wij het echt wel....nu eerst zien en dan geloven want straks zeggen ze nee hoor en dan ben ik een kapitaal kwijt.

647 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Oct 23, 2012 om 14:43
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ cjbreet

erg vervelend dat je meerdere antwoorden krijgt en daardoor niet meer weet hoe het nu echt zit.

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare

cj
door cjbreet - Oct 23, 2012 om 17:52
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb inmiddels ook al een klachten formulier ingevuld van T-Mobile,daar heb ik nog niets over gehoord dus zal dat eerst afwachten .

Ook hoop ik dat als het niet goed gaat allemaal Kassa nog iets voor mij kan betekenen.
Ik wacht eerst op een mail terug van T-Mobile.
In 2014 mag ik opzeggen dus......maar hoop dat dat niet nodig is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer