cj
door cjbreet Oct 20, 2012 om 21:07
Computers & telefonie

T-Mobile

Ik heb een abonnement bij t-mobile maar had te weinig belminuten.Nu heb ik een ander abonnement genomen i.p.v.150 belminuten 300 belminuten.
Hoe simpel was het omzetten één druk op de knop.
Ik blij, dacht ga lekker bellen en bellen,kijk de de volgende dag op mijn t-mobile en zie tot mijn grote schrik inmiddels 32 euro extra kosten en geen belminuten????Ik de hele ochtend en middag aan de de klantenservicelijn gehangen ,wat nu en en hoe komt het enz enz. nou de één zei een storing de ander zei ü heeft uw beltegoed opgemaakt"ja hoor in 1 dag tijd 300 minuten.Dat zou uniek voor mij zijn.Ben ook nog naar de winkel geweest maar nee ,ik moet wachten tot 11 november en dan kunnen zij zien of ik in aanmerking komt voor vergoeding van die 32 euro.
Dan komt n.l. de nieuwe nota.In die tussentijd kan ik dus een maand niet bellen terwijl de fout bij t-mobile ligt ,die hebben een fout gemaakt volgens de laatste mevr. aan de telefoon.Ik word dus niet geholpen.Weet iemand raad?
T-mobile zegt ook u moet gewoon bellen hoor dan vergoeden wij het echt wel....nu eerst zien en dan geloven want straks zeggen ze nee hoor en dan ben ik een kapitaal kwijt.

647 2 Rapporteer

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Oct 23, 2012 om 14:43
95 Antwoorden / 0 Vragen

@ cjbreet

erg vervelend dat je meerdere antwoorden krijgt en daardoor niet meer weet hoe het nu echt zit.

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare

cj
door cjbreet - Oct 23, 2012 om 17:52
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb inmiddels ook al een klachten formulier ingevuld van T-Mobile,daar heb ik nog niets over gehoord dus zal dat eerst afwachten .

Ook hoop ik dat als het niet goed gaat allemaal Kassa nog iets voor mij kan betekenen.
Ik wacht eerst op een mail terug van T-Mobile.
In 2014 mag ik opzeggen dus......maar hoop dat dat niet nodig is.