gr
door griskha Jun 13, 2009 om 22:05
Computers & telefonie

T mobile

mijn dochter heeft een black berry ,via t mobile ,hier heeft ze ook internet op ,ze heeft in een nacht tijd een rek van 30 euro we zijn naar de winkel van t mobile gegaan en deze zeggen dat ze hier niets aan kunnen doen en dat je het internet niet uit kan zetten,en dat deze telefoon constant aan het zoeken is naar een netwerk, opzeggen kan ook niet want ze heeft een kontrakt tot 2011, ze hebben haar hier niet over geinformeerd ,weet iemand raad ???????dit is gewoon slapend rijk worden ,

548 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 13, 2009 om 22:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

AANVULLING

nog even dit mijn dochter heeft die nacht niet gebeld of op het internet gezetten, en ze heeft nog extra een bel bundel en gratis smsjes .

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jun 13, 2009 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heeft u iets aan onderstaande sites, gevonden door op google in te tikken: browser black berry uitzetten (oid):

Een gokje: moet je inloggen voor de internetverbinding, zo ja, dan uitloggen als die niet wordt gebruikt. Misschien werkt dat?

In de gebruiksaanwijzing e.e.a. omtrent de browser opzoeken en/of bij interenetinstellingen, berichten (mms e.d.). Op de site van t-mobile op het forum kijken of de vraag daar voorleggen, of kijken bij faqs.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@grishka, is het al gelukt? Zo ja hoe (dan kunnen anderen ook leren van de informatie)? Kijk anders bij verbindingen, misschien is er de optie alle verbindingen uitschakelen voor de tijd dat de BB niet wordt gebruikt, en die weer inschakelen als mails moeten worden opgehaald. Kan de BB anders gewoon niet worden uitgezet als hij langer niet wort gebruikt?  Welk type BB is het?