T-mobile abonnement
Mijn moeder heeft vorig jaar via Annies mobiele textelefonie aangevraagd i.c.m. Een t- mobile abonnement. Mijn ouders zijn beide doof en verstandelijk beperkt. Ik regel alle zaken voor hun. Vorig jaar is Annies failliet gegaan. En de abonnement die erbij afgesloten is een jaar abonnement. Dus ze hebben 5 maanden door betaald en geen gebruik gemaakt van de abonnement. Maar dat geeft niet want een jaar abonnement is een jaar abonnement. Maar er bleek steeds weer maandelijk geld afgeschreven te worden.
Dus heb ik gebeld ze mochten mij geen informatie geven. Mijn moeder moest zelf maar bellen. Uitgelegd dat dit niet kan omdat ze doof is. Het enige wat ze me konden vertellen is dat ze wel geprobeerd hebben te bellen om mijn ouders op de hoogte te brengen dat de jaarabonnement om is. Ik weer uitgelegd dat dit niet kan. En dat ze toch wel in de computer kon zien dat het om een annies ging.
Uiteindelijk heb ik schriftelijk abonnements stop kunnen zetten. Maar wij willen graag de kosten terug van 3 maanden. Ze mogen i.v.m. Wet op privacy niks voor mij doen omdat het abonnement op mijn moeders naam staat. Ze moet zelf bellen of mailen ik heb uitgelegd dus weer uitgelegd dat ze doof en verstandelijk beperkt is dus mailen kan ze ook niet. En nog kunnen e niks voor ons doen. Dit is toch absurd voor woorden dat je als mantelzorger geen zaken voor je ouders kunt regelen.
Het komt erop neer als je belt of mailt en je doet alsof je haar bent dat dit wel kan!!! Rare gang van zaken.
Inderdaad een hele rare gang van zaken. Maar u zult, omdat uw ouders verstandelijk beperkt zijn wel meer tegen dit soort zaken aanlopen. Als mantelzorger hebt u geen recht van spreken. Het zou beter zijn als u bewindvoering aan zou vragen over uw ouders, dat kunt u rechtmatig handelen namens hen.
Misschien kunt u alsnog een schriftelijke klacht indienen over die drie maande abonnementsgelden bij T-mobile en de zaak uiteenzetten. Of hebt u geld tegoed van AnnieS? Dan zou u bij de curator moeten zijn, maar dan geef ik u weinig kans.
@lindavaals
Vervelend dat het zo gelopen is,mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je eigen naam en naam van je moeder
- het adresvan je moeder;
- het 06-nummer van je moeder;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Dennis
T-Mobile Webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer