li
door lindavaals May 4, 2013 om 20:03
Computers & telefonie

T-mobile abonnement

Mijn moeder heeft vorig jaar via Annies mobiele textelefonie aangevraagd i.c.m. Een t- mobile abonnement. Mijn ouders zijn beide doof en verstandelijk beperkt. Ik regel alle zaken voor hun. Vorig jaar is Annies failliet gegaan. En de abonnement die erbij afgesloten is een jaar abonnement. Dus ze hebben 5 maanden door betaald en geen gebruik gemaakt van de abonnement. Maar dat geeft niet want een jaar abonnement is een jaar abonnement. Maar er bleek steeds weer maandelijk geld afgeschreven te worden.

Dus heb ik gebeld ze mochten mij geen informatie geven. Mijn moeder moest zelf maar bellen. Uitgelegd dat dit niet kan omdat ze doof is. Het enige wat ze me konden vertellen is dat ze wel geprobeerd hebben te bellen om mijn ouders op de hoogte te brengen dat de jaarabonnement om is. Ik weer uitgelegd dat dit niet kan. En dat ze toch wel in de computer kon zien dat het om een annies ging.

Uiteindelijk heb ik schriftelijk abonnements stop kunnen zetten. Maar wij willen graag de kosten terug van 3 maanden. Ze mogen i.v.m. Wet op privacy niks voor mij doen omdat het abonnement op mijn moeders naam staat. Ze moet zelf bellen of mailen ik heb uitgelegd dus weer uitgelegd dat ze doof en verstandelijk beperkt is dus mailen kan ze ook niet. En nog kunnen e niks voor ons doen. Dit is toch absurd voor woorden dat je als mantelzorger geen zaken voor je ouders kunt regelen.

Het komt erop neer als je belt of mailt en je doet alsof je haar bent dat dit wel kan!!! Rare gang van zaken.

630 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 5, 2013 om 10:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad een hele rare gang van zaken. Maar u zult, omdat uw ouders verstandelijk beperkt zijn wel meer tegen dit soort zaken aanlopen. Als mantelzorger hebt u geen recht van spreken. Het zou beter zijn als u bewindvoering aan zou vragen over uw ouders, dat kunt u rechtmatig handelen namens hen.

Misschien kunt u alsnog een schriftelijke klacht indienen over die drie maande abonnementsgelden bij T-mobile en de zaak uiteenzetten. Of hebt u geld tegoed van AnnieS? Dan zou u bij de curator moeten zijn, maar dan geef ik u weinig kans.

ja
door jans2 - May 5, 2013 om 12:22
311 Antwoorden / 4 Vragen

Zie hier voor informatie over bewindvoering.

li
door lindavaals - May 5, 2013 om 13:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

Super hier kan ik wel iets mee.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - May 7, 2013 om 15:02
95 Antwoorden / 0 Vragen

@lindavaals

Vervelend dat het zo gelopen is,mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je eigen naam en naam van je moeder
- het adresvan je moeder;
- het 06-nummer van je moeder;
- je gebruikersnaam van dit forum;

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare