be
door beau_1 Nov 8, 2003 om 18:49
Computers & telefonie

T-Mobile en T68i-omruilactie

Sinds ik in het bezit ben van een T68i, heb ik al problemen met het toestel icm een t-mobile abonnement. Ik heb het toestel wel verkregen via een contractsverlenging en heb na de uitzending t-mobile gebeld voor meer informatie over deze actie. Aangezien mijn toestel al een keer ter reperatie naar t-mobile was opgestuurd, en de klachten er nog steeds waren, was ik tevreden te horen dat ik een nieuwe T610 zou krijgen. Een week na het opsturen krijg ik ipv een nieuw toestel weer mn oude toestel opgetuurd, met het bericht dat tijdens het onderzoek waterschade is aangetroffen bij de joystick en dat alle garantie vervalt, en dus ook een nieuw toetstel. volgens het reparatieformulier zal mijn telefoon het nog even doen, maar zeer snel het begeven. Deze waterschade is ontstaan door bijvoorbeeld regen. Aangezien ik na een jaar deze telefoon in mn bezit te hebben gehad nog steeds geen fatsoenlijk gesprek ermee gevoerd heb, heb ik T-mobile opgebeld voor verdere uitleg. Volgens T-Mobile heb ik nu nergens recht meer op, ondanks dat ik na de eerste reparatie geen waterschade had en al tig keer heb gebeld met mn klachten. Dit is volgens mij wel een heel makkelijke manier van T-mobile om alsnog van hun verplichtingen af te komen. Dus zelfs als je wel een telefoon via T-Molbile hebt verkregen (waar ik 3 maanden op heb moeten wachten wegens tekort aan telefoons) wordt je alsnog niet geholpen met deze actie. Bij de eerste reparatie had ik dus geen schade en heeft T-Mobile de telefoon gerepareert, maar bij de tweede reparatie, waarna ik een T610 zou krijgen, wordt opeens waterschade vastgesteld, vervalt garantie, tewijl de problemen hetzelfde zijn als toen ik de telefoon in bezit kreeg. Heb ik enige kans om via T-Mobile alsnog aan een nieuwe telefoon te komen

420 2 Rapporteer

ri
door richardg - Apr 16, 2004 om 11:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk even naar mijn reactie op een bericht dat over een vergelijkbaar probleem gaat: "T68i en zogenaamde waterschade (geef me raad!)". Misschien heb je er wat aan.

rh
door rhino - Apr 16, 2004 om 11:55
6 Antwoorden / 0 Vragen

Schrijf een klachtenbrief naar t-mobile en ik geef je een hele goede kans dat je toch een nieuw toestel krijgt.