T-Mobile en T68i-omruilactie
Sinds ik in het bezit ben van een T68i, heb ik al problemen met het toestel icm een t-mobile abonnement. Ik heb het toestel wel verkregen via een contractsverlenging en heb na de uitzending t-mobile gebeld voor meer informatie over deze actie. Aangezien mijn toestel al een keer ter reperatie naar t-mobile was opgestuurd, en de klachten er nog steeds waren, was ik tevreden te horen dat ik een nieuwe T610 zou krijgen. Een week na het opsturen krijg ik ipv een nieuw toestel weer mn oude toestel opgetuurd, met het bericht dat tijdens het onderzoek waterschade is aangetroffen bij de joystick en dat alle garantie vervalt, en dus ook een nieuw toetstel. volgens het reparatieformulier zal mijn telefoon het nog even doen, maar zeer snel het begeven. Deze waterschade is ontstaan door bijvoorbeeld regen. Aangezien ik na een jaar deze telefoon in mn bezit te hebben gehad nog steeds geen fatsoenlijk gesprek ermee gevoerd heb, heb ik T-mobile opgebeld voor verdere uitleg. Volgens T-Mobile heb ik nu nergens recht meer op, ondanks dat ik na de eerste reparatie geen waterschade had en al tig keer heb gebeld met mn klachten. Dit is volgens mij wel een heel makkelijke manier van T-mobile om alsnog van hun verplichtingen af te komen. Dus zelfs als je wel een telefoon via T-Molbile hebt verkregen (waar ik 3 maanden op heb moeten wachten wegens tekort aan telefoons) wordt je alsnog niet geholpen met deze actie. Bij de eerste reparatie had ik dus geen schade en heeft T-Mobile de telefoon gerepareert, maar bij de tweede reparatie, waarna ik een T610 zou krijgen, wordt opeens waterschade vastgesteld, vervalt garantie, tewijl de problemen hetzelfde zijn als toen ik de telefoon in bezit kreeg. Heb ik enige kans om via T-Mobile alsnog aan een nieuwe telefoon te komen
Schrijf een klachtenbrief naar t-mobile en ik geef je een hele goede kans dat je toch een nieuw toestel krijgt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer