Fr
door Froggies May 21, 2018 om 11:15
Computers & telefonie

T-Mobile, KPN, Telfort, Ziggo tv mobiele apps ONDEUGDELIJK?!

Hallo lezers en redactie Kassa.

Ik heb sinds 2 jaar T-Mobile als provider voor alles-in-1. Sinds dat ik bij T-Mobile ben aangesloten heb ik gebruik gemaakt van de TV-Anywhere app op onze IPad (Pro en Air2). De versie die NU door T-Mobile is vrijgegeven is kompleet niet intuitief, schreeuwerig en vertoont gebreken zoals continu haperen, nu en dan missende zenders. Ook uitzending terugkijken is drama; na 30 seconden zit je opeens weer live te kijken, terwijl de titel nog aangeeft dat je dat gemiste programma afspeelt, TV kijken wordt met deze app nu onmogelijk gemaakt en er is geen weg terug. Overstappen naar een andere provider heeft geen zin...

Hoe kan het zijn dat alle providers, genoemd in de titel, niet een fatsoenlijke app kunnen produceren. Als ik NetFlix, NPO uitzending gemist of YouTube kijk heb ik ZELDEN last van een verstoring wat dan ook. Kijk gerust in de Apple store naar de verschillende apps van alle providers. Het is zeer teleurstellend ;)
Hoe is het mogelijk dat hiervoor geld gevraagd wordt, maar niet wordt geleverd?  @Kassa: wat kunnen jullie hier mee doen?!

1674 8 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 21, 2018 om 11:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat Kassa hiermee zou kunnen doen, zou ik niet weten, dat moet u dan Kassa vragen.

Ik heb zelf de Ziggo app, werkt voortreffelijk op mijn I-pad.

Ik heb overigens voor die app niets hoeven betalen.

Fr
door Froggies May 21, 2018 om 11:35
2 Antwoorden / 1 Vragen

Niets is gratis. De app maakt onderdeel uit van uw abonnement. U betaalt er dus impliciet voor via uw abonnementskosten.

br
door brui0929 - May 21, 2018 om 11:26
639 Antwoorden / 10 Vragen

Wat is de snelheid van uw internet? Wanneer deze laag is dan gaat de mediaspeler bufferen= het lezen van data hierdoor stopt de weergave. Zijn er meerdere computers, tablets, of smart tv online tegelijkertijd de snelheid wordt dan over deze apparaten gedeeld.
sluit de iPad af zet de smartphone even uit en laat ook de smart tv uit.
start uw computer op. start een browser zoek T-mobile speedtest en voer deze uit hoe hoog is de snelheid nu?

Fr
door Froggies May 21, 2018 om 11:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

Er is geen sprake van een SMART-tv. Slechts twee IPads. Zo als u heeft kunnen lezen speelt dit probleem net met andere apps zoals NetFlix. Sterker nog: we kunnen onafhankelijk NetFlix  of YouTube of NPO kijken zonder enige storing.

Tenslotte: wij zijn niet de enige die de slechte werkinging van de nieuwe app van T-Mobile ondervinden.

Snelheid is 65MB down

Cookies
door Cookies - May 21, 2018 om 11:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoezo wordt er geld voor gevraagd? De apps van providers zijn gratis. Ik gebruik de Ziggo Go app op mijn Samsung tablet, doet het prima.
Al eens gekeken of het niet aan een belabberde wifi verbinding ligt? Dat de NPO gemist app goed werkt bij jou, verbaast me. Vind de 'vernieuwde' NPO gemist app een drama.

Netflix draait op al mijn devices prima.

diumenge
door diumenge - May 21, 2018 om 11:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe weet je dat van al die andere apps dan? Hoe zie je door een in de appstore te kijken dat de apps van de andere providers een drama zijn?

Overigens je kan het wel over een schreewerige app hebben, maar kijk je eigen tekst een na...

Fr
door Froggies May 21, 2018 om 11:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heel simpel.

Je gaat na de app store.
Je zoekt naar: provider tv.   Bijvoorbeeld: t-mobile tv
Je selecteert de app
Je kijkt naar de reviews/recenties (Ratings & Reviews) (sorteer de volgorde: Meest recent (Most Recent)

Veel leesplezier

diumenge
door diumenge May 21, 2018 om 11:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik baseer dat liever op mijn eigen ervaring, Ziggo app werkt prima op Windows en Android. Ik ga echt geen moeite doen om te kijken wat apps van andere providers op iOS doen.

Gr
door Grunn1 May 21, 2018 om 19:00
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@froggies, heel simpel het overgrote deel van reviews komt van mensen die niet tevreden zijn. De grote meerderheid die tevreden is plaatst geen positieve review. Wij Nederlanders staan bovenaan in het lijstje als klagers en laten dat graag weten.

simon55
door simon55 - May 21, 2018 om 13:12
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb de Ziggo app en werkt uitstekend zo niet formidabel. Heeft u weleens deze app van u geüpdate??

Fr
door Froggies May 21, 2018 om 14:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

3 dagen geleden. beide ipads nu opeens dus zelde euvel. Het gaat in dit geval niet om Ziggo, maar om T-mobile TV anywhere

Fr
door Froggies - May 21, 2018 om 14:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

Voor de duidelijkheid: tv anywhere app deed het tot aan de update/nieuwe versie die we 3 dagen geleden hebben geinstalleerd ‘redelijk’.

panter22
door panter22 - May 21, 2018 om 14:45
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je wel de nieuwste IOS versie op de IPad staan?
Kijk op:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-op-ipad-werkt-niet-meer-449045

Fr
door Froggies May 21, 2018 om 15:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Vanzelfsprekend.... ja.

panter22
door panter22 May 21, 2018 om 18:52
6599 Antwoorden / Vragen

De snelheid moet toch voldoende zijn voor 2 ipads. Is dat de werkelijke sneheid van de Wifi?
Heb je die al eens getest? bv. http://www.speedtest.net/nl

jo
door jorisw May 21, 2018 om 18:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat hoeft nog geeneens. Ik draai de Ziggo app zonder problemen op iOS 9.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 21, 2018 om 15:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen

84% van de  markt is Android , dus naar  ios zal veel minder geld gaan om knappe apps te ontwikkelen.

jo
door jorisw May 21, 2018 om 18:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Onzin. Met iOS wordt veel meer geld verdient, dus krijg je vanzelf meer knappe apps. (en het marktaandeel van iOS schommelt in Nederland rond de 40%).

diumenge
door diumenge May 21, 2018 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Leuk verhaal jOrisw, maar dat gaat natuurlijk niet op voor apps die om niet bij abonnementen van providers worden verstrekt.

Gerry1969
door Gerry1969 May 21, 2018 om 20:42
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@JorisW zie reactie hieronder en check de grafiek. Dat Apple zoveel winst maakt zegt eigenlijk alleen maar dat je aks consument enorm geflest wordt. 300 euro asn kwaliteit voor 1150euro te koop.

Gerry1969
door Gerry1969 May 21, 2018 om 20:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Edit

Gerry1969
door Gerry1969 May 21, 2018 om 20:48