la
door laikatussendesterren Mar 16, 2017 om 09:37
Computers & telefonie

T-Mobile zet zomaar voicemail aan op mijn mobiel, mag dat ?

Na de laatste opdate stond er opeens voicemail op mijn mobiele telefoon. Dat was daarvoor niet het geval . Vervelend, voor ik de telefoon kan pakken, binnen 20 seconden, is de voicemail al ingeschakeld. En eraf halen kan niet, volgens T-Mobile, want dat heb ik geprobeerd, dan krijgt iemand die mij belt een mededeling dat ik niet bereikbaar ben. Zogenaamd is dit om mij te laten weten dat er iemand gebeld heeft. Lariekoek, want dat kon ik toch al zien, ook zonder dat bericht. Ik wil gewoon dat de telefoon blijft overgaan. Weet iemand raad?

2503 3 Rapporteer

Coebel
door Coebel - Mar 17, 2017 om 16:27
52 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon nadat iemand jou gebeld heeft in je voicemail melden dat je niet niet instaat bent de telefoon op te nemen en vraag om later terug te bellen. Dan hoef je nooit de voicemail te bellen!

r.kemperman
door r.kemperman - Mar 21, 2017 om 19:59
423 Antwoorden / 4 Vragen

Bel 1200 Klantenservice T-Mobile en vraag ze de Voicemail uit te zetten.
Mijn abonnement was vernieuwd en ook bij mij was voicemail weer aangezet.
Één telefoontje was voldoende om het uit te zetten.

Let wel op: als je belt met je voicemail (heel simpel met een iPhone door per ongeluk op de rechterknop te drukken) dan wordt deze weer geactiveerd.