Te hoge mobiele rekening
Begin augst 2011.nam ik een abonnement van vodafone voor € 7,- per maand. Ik dacht alles is oke. maar blijkbaar niet.
Op 12 mrt 2012 kreeg ik een sms dat ik een hoge rekening had. Dat is onmogelijk want ik heb nog nooit gebeld of gesmst. En toen heb ik mijn rekening bekeken daar schrok ik van i.p.v € 7,- per maand in mijn rekening maar
op Aug. € 27,06
Okt. € 10,70
Nov. € 28,24
Dec. € 188,12
Jan € 44,59
Feb. € 67,24
Mrt. € 1152,54
Ik vind het vreselijk. dit is oplichterij het is schandalig !!
Ik wil graag mijn geld terug.
begin augustus 2011 nam ik een abonnement van vodafone voor €7,00 per maand. Op 12 maart 2012 kreeg ik een sms dat ik een te hoge rekening had. Dat is onmogelijk want ik heb nog nooit gebeld of gesmst.
Als U beweert dat u dus nog nooit gebeld hebt of sms-jes hebt verzonden is mijn eerste gedachte waarom u dan in de eerste plaats een abonnement nam op iets dat u niet ging gebruiken en op de tweede plaats moet dat dan toch te bewijzen zijn bij uw provider. Heeft u dan al niet in augustus gelijk gereageerd dat dit niet kon en maar gewoon afgewacht of wat..? U schrijft nergens dat u contact hebt gezocht met vodafone dus dat zou dan wel eens moeten gebeuren, want die rekeningen stoppen echt niet uit zichzelf.
Per abuis dataverbinding open laten staan of automatisch dingen gedownload?
Om dat soort ongein te voorkomen heb ik mijn smartphone vaak ingesteld staan op alleen verbinding maken via wifi...
Beste kevklef,
Ik vind het vervelend om te horen dat de rekening hoger uit is gevallen dan je had verwacht. Je vaste abonnementskosten zijn waarschijnlijk €7,00 per maand. Als je buiten je bundel gaat bellen, sms'en of internetten dan worden deze kosten in rekening gebracht.
Ik adviseer je om in te loggen op My Vodafone en daar de specificatie van de rekeningen te bekijken. Je kunt dan precies zien waar deze onverwachte kosten vandaan komen.
Mocht je daar dan nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag van je. Je kunt je vragen dan e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com. Zet in de titel Kassa/kevklef en vermeld in je e-mail je mobiele nummer, naam, adres, geboortedatum, klantnummer en de laatste vier cijfers van je bankrekening. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie van ons.
Met vriendelijke groet,
Rachelle
Vodafone 24/7 Web Crew
ultraglide1998, het antwoord is netjes, maar papier is geduldig. Het zou dus echt "keurig" worden dat, als TS schrijft dat ze nooit heeft gebeld en ge-smst, (wat ik op zich vreemd vind) het ook word opgelost.
[quote=ultraglide1998 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:42]Keurig antwoord van Vodafone. Zo kan het dus ook. Dit in tegenstelling tot de kneuzen bij Tele2. Naar de buitenwereld is vodafone keurig, maar ook daar is de 'klantenservice' net zo'n ramp als bij de meeste andere telecom providers, iets met een kastje en een muur..
op de maandelijkse factuur van Vodafone staan alle gesprekken en kosten gespecificeerd, dus even de facturen nakijken via Mijn Vodafone...
Heeft u internet op uw gsm? Als ja, is dat gebruikt? Of VOLLEDIG uitgeschakeld (lees instructie)? Zijn er betaalde sms jes ontvangen? Misschien veel 088 en of 0900/0906 nummers gebeld? Heeft u de telefoon 24/7 bij u en kan er niemand anders mee spelen/bellen?
mahadma, maar TS schrijft zelf: ik heb nog nooit gebeld of ge-smst! Wat voor mij op zich een raadsel is (blijft). De rest wat je schrijft blijft dan als mogenlijkheid over.
Tenormin, TS schrijft: IK enz. Maar heeft TS 24/7 de telefoon onder persoonlijk en eigen beheer gehad? Een ander kàn het ook gedaan hebben.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij
Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d
...
Lees meer
Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.
Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !?
Lees meer
Smartphone APPS werken niet
Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug gezet nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer