an
door angara Apr 29, 2010 om 10:57
Computers & telefonie

Tele 2 en 06-37 nummers

Ik heb een Tele 2 abbonnement en kan niet smsen naar 06-37 nummers.
Tele 2 ondersteund deze niet en zijn nu al 2 maanden bezig om het probleem op te lossen.
Ze sturen ons van het kassie naar de muur maar met een oplossing komen ze niet. Alle profiders passen zich automatisch aan aan nieuwe nummer reeksen en iedereen om ons heen kan gewoon contact maken met onze docter maar wij niet. Tele 2 weet niet hoe lang het nog kan gaan duren en geeft aan dat we ze hierover niet moeten lastig vallen omdat ze er mee aan het werk zijn. Alleen er veranderd niets. Ook geven ze aan dat we niet naar een andere profider kunnen over stappen omdat we gewoon aan ons abbonnement vast zitten wat helaas net verlengt is... wie kan ons hier mee verder helpen wat zijn onze rechten dan?

283 1 Rapporteer

elenay
door elenay - May 1, 2010 om 00:01
1031 Antwoorden / 142 Vragen

3.3. Na de minimumperiode van 6 maanden (of een overeengekomen langere periode) heeft
de Klant het recht de Overeenkomst tegen de eerste dag van de maand met
inachtneming van een opzegtermijn van 2 maanden schriftelijk te beëindigen, tenzij
uitdrukkelijk anders is overeengekomen, onverlet de nakoming van de (betalings)
verplichtingen door de Klant. De Klant dient zijn brief te richten aan de Klantenservice,
onder vermelding van: Opzegging Overeenkomst.

Dus gelijk maar opzeggen, dan ben je van ze af.