Tele 2 opnieuw heraansluitkosten
ik had een betalingsachterstand bij Tele 2, waardoor ik werd aangemeld bij Bos incasso. na het betalen van de schuld heeft het 2 MAANDEN geduurd voordat ik weer gebruik kon maken van hun dienst. Heb 10-15x aan de lijn gehangen met hun, elke keer werd het belooft dat het wordt geregeld en binnen 3 werkdagen zou alles het weer doen. STEEDS NIKS. Uiteindelijk deed alles het weer, maar steeds mijn vergoeding afkeuren. terwijl ze al het bewijs hadden dat ik 2 maanden geleden alles had betaald. En niks laten horen en gewoon geld blijven innen elke maand.
Dus ik betaal de heraansluitkosten (73 euro in totaal met abbo kosten)
alles loopt goed nu. (nog steeds vergoeding afgekeurd)
Vanwege mijn ontevredenheid heb ik 2 maanden terug gestort. Paar weken later krijg ik hier een brief over dat ik zoveel x aantal dagen nog heb om te betalen. Dus ik betaalde het toch maar ondanks de slechte service. 2weken later sta ik ineens weer aangemeld bij Bos incasso. Terwijl ik op tijd heb betaald.
En nu moet ik weer heraansluitkosten betalen??? ik heb op tijd betaald.
Tele 2 het zijn echt oplichters, en zullen je ook niet tegemoet komen.
ze denken ook niet met je mee. Stel amateurs bij de klantenservice.
@tijger1
ja klopt, dus ik kreeg daarvan een brief binnen dat ik x aantal werkdagen had om te betalen. ik heb betaald binnen dat termijn, dus ze horen je niet af te sluiten.
![mahadma](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/549f36f863946b569a6c32f5a102ca0815222e3fcea68d8d1e313e7f94d6b1dc.png)
Even los: kijk uit met uw opmerkingen in de stijl van: Tele 2 het zijn echt oplichters, er bestaat ook nog zoiets als smaad.
Vanwege mijn ontevredenheid heb ik 2 maanden terug gestort.
Dat is dus gelijk aan niet betalen, dus wordt je afgesloten, logisch.
![tele2webcare](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4807268.maartje.png)
Hoi Giligthart,
Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt gehad met jouw betalingen. Je geeft aan dat je onterecht bent afgesloten. Kun je mij vertellen hoe dit zo gekomen is? Op het moment dat de automatische incasso mislukt, ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het tijdig overmaken van het factuurbedrag. Als je dit handmatig doet is het belangrijk dat je altijd het juiste klantnummer en factuurnummer hierbij vermeldt. Ook is het belangrijk dat je rekening houdt met op welke dag je het bedrag hebt overgemaakt. In het weekend worden dit soort zaken namelijk niet verwerkt. Is dit bij jou het geval geweest? Pas als wij bericht hebben ontvangen van Bos Incasso kunnen we je weer aansluiten. We doen ons best dit zo snel mogelijk te doen maar moeten hiervoor ook jouw verbinding weer opnieuw tot stand brengen. Dit neemt helaas wat tijd in beslag. Ik begrijp dat je het dus niet eens bent met de gemaakte kosten door de afsluiting. Heb je hierover al contact met ons gehad, en wat is hierin toen besproken? Ik wil je aanraden om jouw huidige factuur wel gewoon aan ons te voldoen. Dit staat namelijk los van jouw eerdere factuur en deze kun je niet zomaar niet betalen. Je bent immers een betalingsverplichting met ons aangegaan. Op het moment dat we deze niet binnen krijgen zal je weer worden afgesloten. Dit is een automatisch proces wat ik helaas niet kan veranderen.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons ook altijd via Twitter ( @Tele2Nederland) , via Facebook ( https://www.facebook.com/Tele2Nederland) ons een berichtje sturen.
Groetjes, Fleur van Tele2
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Siemens eq 500 classic koffie apparaat
Hallo, ik heb een eq 500 classis koffie apparaat deze is nu 3 jaar oud 1 jaar buiten de garantie. Hij geeft tekens aan waterfiltervernieuwen gebeld met Siemens deze zeggen dat de pomp kapot is volgens Siemens gaat deze pomp 8 tot10 jaar mee.we kunnen hem laten reparen dit kost € 269.= dit vind ik veel geld voor een apparaat van 3 jaar oud en wat € 600.= heeft gekost.
Diverse keren gebel
...
Lees meer
![holiday](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/29110432788c2b91779366df580b16ced5e1151a8397064bcf007107b41c8fd7.png)
![Hutson wesite zijn oplichters](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/55b18da496a2576f8b9ff913076fe019ec84a170.jpg)
Hutson wesite zijn oplichters
Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil
...
Lees meer
Is <a href="//freedom24.com" target="_blank">www.freedom24.com</a> veilig geld platvorm?
Ik zou graag 1 spaarrekening/ Diposito openen bij Freedom24. Is de website en app veilig? Garantie is 20.000 euro en met partner 40.000 euro. klopt dit? Geloof dat het eu deel in Cyprus gevestigd is. Geen bronbelasting? Zijn er nog haken en ogen aan dit platvorm? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer