ab
door abenijhuis Nov 17, 2003 om 00:10
Computers & telefonie

Tele Discount

Tele Discount biedt telefoneren aan via supervoordelige toegangsnummers.
Bv. Bellen naar Ierland voor 5 ct per minuut.
Vraag: Is dit betrouwbaar??

711 2 Rapporteer

be
door beebeebas - Apr 16, 2004 om 12:01
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je eerst het 0900 nummer belt, waarna je dan nog de instructies moet opvolgen en het nummer moet intoetsen. Voor erg korte gesprekken is deze provider dus niet echt aan te raden. Voor middellange tot lange gesprekken is dit een hele goede.

Je hebt overigens geen abonnement nodig en zit nergens mee aan vast. Dus probeer het gewoon eens uit!

ro
door rob008 - Apr 16, 2004 om 12:01
5 Antwoorden / 0 Vragen

Het is de bedoeling bij telediscount dat je een 0900 nr belt. Deze kosten geld al voordat je ook maar iemand hebt gebeld in ierland. Voor gesprekken van een uur zou dit wel lonen maar een paar minuten loont dat gesprek niet omdat je vast zit aan dat hele gebeuren wat er voor komt. Als u een mobiel heeft moet u het al helemaal niet doen omdat, de meeste aanbieders bij 0900,0909 en 0906 de mobiele kosten er nog eens extra worden bij gerekend.
Niet doen dus