ma
door marjans Mar 30, 2006 om 02:15
Computers & telefonie

Tele2

Rond kerst 2005 kwam er een vertegenwoordiger aan de deur en bood een gratis mobieltje aan en weet ik wat nog meer. Aangezien ik daar nulkommaniks geen verstand van heb, heb ik mijn zoon erbij geroepen. Samen hebben we het verhaal van de bijzonder aardige jongeman aangehoord en beiden besloten om een contract aan te gaan.
We konden kiezen uit verschillende mogelijkheden voor het abonnement. Zelf bel ik heel weinig en een van de aanbiedingen was dan ook zeer geschikt: 10 euro abonnementskosten per maand, 60 gratis belminuten en gratis bellen tussen 20.00/7.00 uur.
En jawel, de eerste factuur valt in de bus en blijkt niet te kloppen. Wij schijnen dus een heel ander -voor ons zeer nadelig- abonnement te hebben afgesloten en dat is veel duurder. Mijn zoon heeft gemaild met tele2 en het enige wat ons werd aangeboden was om het contract om te zetten naar wat wij dan wilden alleen dat zou dan 15 euro kosten. Het bedrag is natuurlijk niet gigantisch, maar het gaat mij om het feit dat wij ons nogal genaaid voelen. We hebben een contract ondertekend en uiteindelijk worden we geconfronteerd met iets totaal anders.
Ik ben het zo ongelooflijk zat dat dit gewoon gedaan kan worden en wil iets ondernemen tegen dit soort "oplichterij", tenminste, zo ervaar ik het wel. Ik ben gewoon overgeleverd aan deze praktijken en wil zo graag ergens mijn onvrede uiten en mijn gelijk halen.

Heeft er iemand dezelfde ervaring of is er iemand die weet hoe ik dit aan zou kunnen pakken?

Groet, Marjan




273 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Mar 30, 2006 om 02:33
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Vreemd, wijkt het geleverde af van het ondertekende contract?


Verder zie ik de volgende Tele2 mobiele abonnementen. Daar staat wel dat je moet kiezen tussen óf 60 gratis belminuten óf gratis bellen naar vaste nummers in daluren. Niet beide.


Is er misschien een duurder contract gesloten om van beide voordelen te kunnen profiteren?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer