Ti
door Tineke1717 Feb 19, 2016 om 11:14
Computers & telefonie

Tele2

Tele2 heeft mensen die een verouderd systeem (internet) van hun hebben afgekoppeld. We kregen netjes een brief dat per 31 maart 2016 hun dienst afgelopen zou zijn en dat we de mogelijkheid hadden om voor 31 maart 2016 een andere provider te vinden of iets bij hun af te sluiten. Ineens op 15 februari 2016 trokken ze de stekkers eruit, geen internet meer. Bellen. Ze verwachten ook niet dat het weer aangesloten zal worden, want het zijn oude systemen en alles is volgens hun weg. Pas op 3 maart konden ze weer wat voor ons betekenen, vreemde zaak. Wie heeft hier nog meer problemen mee.

919 3 Rapporteer

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Feb 19, 2016 om 11:53
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Verschrikkelijk onbeschoft. Zorg er wel voor dat u niet voor die halve maand betaald.

Ti
door Tineke1717 Feb 21, 2016 om 10:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig is het weer opgelost. Ineens kon het toch opgelost worden, na wel veel gebel, dit hadden ze niet verwacht, dachten dat er niemand zou reageren, maar ja, je kunt niet meer zonder internet. De volhouder wint en wij kunnen weer internetten. Puf. Toch een andere provider in de hand genomen. Je moet dan wel op korte termijn beslissen en kunt niet even kijken welke provider nu het beste is voor ons, al een beetje georiënteerd, maar dat komt goed.

Ti
door Tineke1717 - Feb 21, 2016 om 10:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig is het weer opgelost. We kunnen weer internetten.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 21, 2016 om 10:59
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Mooi zo. En bedankt voor het terugmelden.