Tele2 / Intrum Justitia
Ik zie al meerdere topics over de bedrijven in de titel, maar ik post er nog maar eentje, wellicht helpt het.
Afgelopen zomer ben ik na ruim 8 jaar bij Tele2 overgestapt naar een andere provider. Alles zonder enige problemen. Tot ik afgelopen week een brief ontving van incassobureau Intrum Justitia over een openstaande factuur van 15 euro, plus bijkomende kosten van ruim het viervoudige hiervan. Na navraag bleek het te gaan over de laatste factuur waarbij inderdaad, blijkt nu, iets mis is gegaan met de automatische incasso. De brief die ik er indertijd over ontving heb ik na direct telefonisch contact met Tele2 afgedaan als overstapperikelen, hierna heb ik verder ook niks meer van Tele2 hierover vernomen. Tot deze week dus, ruim 4 maanden later. Telefonisch heb ik contact gezocht met beide partijen, een telefoniste van Tele2 was erg vriendelijk en toonde veel begrip voor mijn situatie maar mocht na navraag aan haar leidinggevende helaas niks aan de situatie veranderen. Een officiële brief is inmiddels aan beide partijen verstuurd, waar ik spoedig een positief antwoord op hoop te krijgen.
Punt is dat ik het openstaande bedrag uiteraard wil betalen, in de afgelopen 8 jaar heb ik namelijk nooit een betaling gemist. Alleen de manier van werken om zonder enige waarschuwing een incassobureau op me af te sturen die belachelijke kosten rekent, gaat me gewoon te ver.
Mee eens.
Dat is ook de reden waarom ik nooit zal overstappen naar Tele2. Want dat heb ik liever niet.
Het lijkt mij ook normaal dat u eerst schriftelijk op de hoogte gesteld wordt van het feit dat er een betalingsachterstand is. Tele2 is echter niet verplicht dit te doen.
Beste jrrijsdijk,
Wat vervelend dat er, na 8 jaar tevreden klant te zijn geweest, nu onduidelijkheid is ontstaan over een factuur en dat je hierover geen waarschuwing hebt ontvangen van het incassobureau. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is en bekijken of ik hierin iets voor je kan betekenen. Om je te kunnen helpen ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via danielle@tele2.nl o.v.v. jrrijsdijk.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Beste jrrijsdijk,
Ik zie zojuist dat ik per ongeluk het verkeerde mailadres heb doorgegeven. Het moet zijn: danielle@tele2.com. Zou je de gegevens alsnog naar me willen sturen?
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 20 dec 2011, 11:31]Beste jrrijsdijk,
Ik zie zojuist dat ik per ongeluk het verkeerde mailadres heb doorgegeven. Het moet zijn: danielle@tele2.com. Zou je de gegevens alsnog naar me willen sturen?
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Dat soort reactie,s op zo,n klacht zou bij sommige Keuken Boeren ook tot verhelderende oplossingen kunnen leiden, neem oa de Praktijken van een Mandemakers Keukens met alle aanhangende bedrijven oa een rits waar geen touw meer aan vast te knopen is, maar met een rode draad zijnde de malafide verkoop technieken, het mensen verleiden en onder druk zetten vooral te laten profiteren van de meest fantastische aanbiedingen, eerst een hoge prijs noemen dan weglopen en na een half uurtje zakken met duizenden euro,s..en dan daarna als je dan nog nit tevreden bent met de prijs wordt er weer gezakt (uiterste prijs mevrouw) zodat je een ''zgn'' korting krijgt waar je dan U tegen zegt, denk je dan,,,,maar dan,,,,,even een handtekeningetje voor de voorlopigheid laten plaatsen want de afronding komt verderop in de week wel hoor, het is nu bijna sluitingstijd daarom,,,, en dan daarna klopt er nog geen *(.....) van, dit is helaas stelselmatige praktijk en verwerpelijk. Waarom firma bmg op de korte termijn scoren en een hele boel ellende veroorzaken doet dat een bedrijf soms goed, toch niet nee toch? ...Antireclame die er zo wordt rondgepraat over u kan gemakkelijk worden omgezet naar goodwill en met wat meer compassie voor de klanten heb je er veel meer aan, en zet meer omzet zoden aan de dijk....De laatste winnaar is altijd de consument, die zorgt voor meer profit. Ben benieuwd Ben naar jouw reaktie Ben.
Beste jrrijsdijk,
Bedankt voor je gegevens. Ik pak het voor je op en ga kijken wat ik hierin voor je kan betekenen.
Ik kom er nog bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
beste jrrijstdijk...een broer van me is drie maanden geleden over gestapt naar tele2 en heeft nog steeds geen internet..ik heb er zelf over na gedacht om over te stappen naar tele2 maar de ervaring die mijn broer heeft en uw ervaring met tele2 blijf ik lekker bij ziggo...ik kan ziggo gratis bereiken met me vaste nummer en wordt altijd netjes en corect geholpen ...voor mijn geen tele2.....
Zojuist kreeg ik een telefoontje van Tele2, de verstuurde nota bleek onjuist, ik hoef niks meer te betalen dus de zaak is hiermee gesloten, ook wat Intrum Justitia betreft. Jammer dat dit niet door direct contact geregeld kon worden, maar ik ben blij dat er door deze site toch een oplossing is gevonden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Ski jas is ingescheurd,
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden,
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer