cat4you
door cat4you Nov 3, 2006 om 14:37
Computers & telefonie

Tele2 problemen

Ik heb een tele2 compleet abonnement afgesloten {telefonie + internet} en heb de eerste 3 weken zo goed als geen telefoonverbinding gehad. Nu is dit 3 weken goed gegaan en ik begon al bijna blij te worden maar helaas, weer geen telefoon, en mijn internetverbinding is ook steeds weg. Het antwoord van tele2 op mijn e-mail is: "U moet bellen met de klantenservice". Ben ik nu de enige die de onozelheid hier van inziet? IK HEB GEEN TELEFOON.


Maar goed, mijn vraag is: Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met tele2 ? Hoe hebben jullie dit opgelost? Kan ik van tele2 af? En hoe?


Alvast bedankt voor jullie hulp want ik word er gek van .


Vriendelijke groeten; CAT                                                                                                                                                                                                                     


 

468 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag cat4you,


Er zijn veel meer consumenten die problemen hebben met Tele2. Zoek maar eens op RADAR, KASSA en de Consumentenbondsite.


Tele2 staat ook geregeld in de Top 3 van Kassa.


Als Tele2 niet levert wat er in de overeenkomst is afgesproken, dan kun je het kontrakt wegens wanprestatie eenzijdg voortijdig opzeggen. Dat kun je het beste doen door eerst een aangetekende brief met bewijs van ontvangst te sturen aan Tele2 waarin de klacht omschreven staat. Meldt daarin ook een datum (datum noemen) waarop de problemen moeten zijn opgelost. Vermeldt ook dat als de problemen niet opgelost zijn op die genoemde datum, je de overeenkomst eenzijdig zult ontbinden wegens wanprestatie. Verwijs daarbij naar artikel


Artikel 265 BW6 Boek 6 Titel 5 Afdeling 5


1/ Iedere tekortkoming van een partij in de nakoming van een van haar verbintenissen geeft aan de wederpartij de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.


2/ Voor zover nakoming niet blijvend of tijdelijk onmogelijk is, ontstaat de bevoegdheid tot ontbinding pas, wanneer de schuldenaar in verzuim is.


Uiteraard kun je in je eerste brief al vermelden dat je een bepaald bedrag als schadevergoeding wil hebben (denk aan aantekeningskosten en extra telefoonkosten).


Reageert Tele2 niet op deze brief en/of worden de problemen die je hebt niet opgelost, schrijf dan vervolgens Tele2 aangetekend en met bewijs van ontvangst opnieuw een brief, met daarin de tekst dat je de overeenkomst wegens wanprestatie ontbindt.


Sukses, groeten, Read. 




 

ve
door verwijderd - Nov 7, 2006 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee ik heb Tele2 Compleet en bij mij werkt het uitstekend. Telefonie en internet doet het uitstekend en heb tot nu toe geen enkel probleem gehad. Internet werkte bij mij gelijk goed en de telefoon werd pas twee/drie weken later vrijgegeven door KPN en werkt uitstekend en ik heb het nu vanaf mei. Ik ben dik tevreden over Tele2.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer