cat4you
door cat4you Nov 3, 2006 om 14:48
Computers & telefonie

Tele2 problemen

Waarom staat er zo'n idioot groot blok om mijn vraag heen? Volgens mij is het niet eens fatsoenlijk te lezen. In grote lijnen wil ik dus graag weten of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met tele2, hoe dit is opgelost en of ik van mijn tele2 abonnement van 2 jaar afkan wegens wanprestaties en hoe ik dat het beste kan doen.


nogmaals groetjes CAT

296 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag cat4you,


Er zijn veel meer consumenten die problemen hebben met Tele2. Zoek maar eens op RADAR, KASSA en de Consumentenbondsite.


Tele2 staat ook geregeld in de Top 3 van Kassa.


Als Tele2 niet levert wat er in de overeenkomst is afgesproken, dan kun je het kontrakt wegens wanprestatie eenzijdg voortijdig opzeggen. Dat kun je het beste doen door eerst een aangetekende brief met bewijs van ontvangst te sturen aan Tele2 waarin de klacht omschreven staat. Meldt daarin ook een datum (datum noemen) waarop de problemen moeten zijn opgelost. Vermeldt ook dat als de problemen niet opgelost zijn op die genoemde datum, je de overeenkomst eenzijdig zult ontbinden wegens wanprestatie. Verwijs daarbij naar artikel


Artikel 265 BW6 Boek 6 Titel 5 Afdeling 5


1/ Iedere tekortkoming van een partij in de nakoming van een van haar verbintenissen geeft aan de wederpartij de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.


2/ Voor zover nakoming niet blijvend of tijdelijk onmogelijk is, ontstaat de bevoegdheid tot ontbinding pas, wanneer de schuldenaar in verzuim is.


Uiteraard kun je in je eerste brief al vermelden dat je een bepaald bedrag als schadevergoeding wil hebben (denk aan aantekeningskosten en extra telefoonkosten).


Reageert Tele2 niet op deze brief en/of worden de problemen die je hebt niet opgelost, schrijf dan vervolgens Tele2 aangetekend en met bewijs van ontvangst opnieuw een brief, met daarin de tekst dat je de overeenkomst wegens wanprestatie ontbindt.


Sukses, groeten, Read. 


 

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb Tele2 Compleet en ik heb absoluut geen problemen. Het werkt bij mij uitstekend. Bellen en internetten gaan zonder storing en ik heb het al vanaf mei. Daarvoor had ik Versatel en daar had ik ook geen problemen mee. Ik zet mijn computer aan en kan internetten en heb naar mijn aansluiting geen omkijken. Ik ben erg tevreden over Tele2. Ik weet niet wat bij jou de problemen zijn maar ik heb nergens last van.


ve
door verwijderd - Nov 12, 2006 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zelf  sinds verleden jaar problemen gehad met tele 2 digitaal pakket.Het lukte hun tot juli dit jaar niet om dat aan te sluiten, kon wel internetten maar niet bellen. en ik moest iedere maand mijn modem reseten waardoor ik soms dagen zonder telefoon zat.


Na vele telefoontjes en e-mails gestuurd te hebben heb ik in juni mijn abonnement opgezegt met de mededeling dat ze de eigen niet aan het contract hielden.


Ze zijn hiermee akkoord gegaan en konden het wel begrijpen, alleen ze werken wel tegen met het vrij maken van je lijn zodat je naar een ander kunt over stappen.+/- 3 maanden

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer