Telefonie werkt niet meer na opzegging
Na het opzeggen van mijn contract bij Online.nl werkt mijn telefoon niet meer.
Contract loopt nog tot 24-8-2018
Ik heb gebeld met Online en zij hebben het bij een 3e partij neergelegd en kunnen hier verder niets aan doen.
Ondertussen zit ik wel zonder telefoon, ook kunnen ze niet zeggen wie de 3e partij is en hoelang dit gaat duren.
Ben jaren klant geweest bij Online en overgestapt naar Ziggo omdat mijn televisie al via Ziggo loopt.
Ik vind dit niet acceptabel
Topantwoord
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Misschien kunt u de telefoon eerder bij Ziggo laten ingaan. Lijkt me het meest verstandig.
Heb reeds een tijdelijk nummer gekregen van Ziggo.
Deze vraag heb ik ook aan Online gesteld maar dit doen ze niet voordat de contractperiode is afgelopen.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Toen ik mijn abonnement bij KPN opzegde ivm een verhuizing, werd het ook, foutief, per omgaande afgesloten, terwijl ik juist, om te voorkomen dat ik zonder zou zitten, pas een week voor de verhuizing met een maand opzegtermijn had opgezegd.
En alleen omdat ik een heleboel drukte had gemaakt, werd het na een dag of drie hersteld.
Normaal staat voor een herstel rustig 14 dagen gepland.
![sjjoppy](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a73feb03eae049088108b91560bf7f28f7866094a632d8bc332dfffde5c70e21.png)
Waarschijnlijk heeft u meer succes als u op een andere wijze contact maakt, bellen levert vaak niets op.
https://www.online.nl/klantenservice/contact/
Heb net via het klantportaal dezefde klacht ingediend, ben benieuwd of men hier snel op reageerd
![sjjoppy](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a73feb03eae049088108b91560bf7f28f7866094a632d8bc332dfffde5c70e21.png)
Ja, dat hoop ik ook voor u want dit is inderdaad niet acceptabel. Mooi dat u in elk geval een tijdelijk nummer van Ziggo hebt gekregen.
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo Geklu ,
Kan het zijn dat ik een tijd geen gebruk kan maken van telefonie , internet of televisie na de overstap ?
Bij de overstap spreekt u af wanneer uw nieuwe aanbieder begint met het leveren van de diensten. Dit zodat u geen dag zonder telefonie, internet of televisie zit. Bent u al overgestapt? En ontvangt u geen diensten, ondanks dat u de goede datum hebt afgesproken ? Dan moet uw nieuwe aanbieder dit probleem oplossen
Voor verder informatie klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/problemen-overstappen-naar-andere-telecomaanbieder
Beste Marita5,
Ik laat de abonnomenten van Online en Ziggo 1 maand langs elkaar lopen om deze problemen juist te voorkomen.
Mijn telefonie diend tot 24-8-2018 te functioneren bij Online pas daarna bij Ziggo.
Marita5, wat heeft ziggo fout gedaan volgens u?
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
@marnix1 , niks , ik kon niet weten dat Ts Online en Ziggo naast elkaar liet lopen .
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
@geclu ,
Plaats uw klacht op FB , daar reageert de webcare , ( onder de foto in het midden )
https://www.facebook.com/onlinepuntnl
Heb ik inmiddels gedaan
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Heb reeds een tijdelijk nummer gekregen van Ziggo.
Probleem toch opgelost?
Of bedoel je dat je je telefoonnumer kwijt bent, het nummerbehoud gaat nu niet door?
Telefoonnummer moet einde contract 24-8-2018 worden overgenomen door Ziggo.
Telefoon via Online tot einde contract werkt nu al niet meer.
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Mederwerker van Online heeft zeker op het verkeerde knopje gedrukt.
Je moet je dus 3,5 week behelpen met het tijdelijke nummer.
Had je onbeperkt bellen in Nederland, dan zul je €10 terug moeten krijgen,
Deze zou ik idd kunnen gebruiken maar dan dien ik weer zoveel mensen te informeren over het tijdelijk nummer is geen optie voor me.
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Soms moet je je aanpassen. Niet alles loopt altijd zoals je in gedachten had.
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
M.i. is het nogal logisch dat na opzegging iets niet meet wordt geleverd of zoals bij u uw telefoon niet meer werekt. U zult zich toch tot Ziggo, uw nieuwe provider moeten wenden.
Toch raar als mijn contract via Online nog loopt tot 24-8-2018
![sjjoppy](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a73feb03eae049088108b91560bf7f28f7866094a632d8bc332dfffde5c70e21.png)
Klopt hoor @geklu.
Online had tot 24-8-2018 de telefoon moeten laten werken maar telefonisch gaat er wel eens wat fout.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/6a635cc6f9b366b4d64c6e08a64597de8b28ac15.png)
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer