door willem89 Jan 27, 2008 om 08:08
Computers & telefonie

Telfort mobiel breedband internet

wie heeft er ervaring met dit telfort mobiel breedband internet?

ik  heb plannen om dit abbonnement te nemen kost 39,95 per maand .is dit werkelijk geschikt om overal in nederland met je laotop draadloos te internetten ,ik heb gehoord er is niet overal goede ontvangst en erg lanzaam .

bedankt voor de evt info van willem

463 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Jan 27, 2008 om 08:34
1918 Antwoorden / 10 Vragen
fred120464
door fred120464 - Feb 11, 2008 om 23:02
35 Antwoorden / 7 Vragen

ik zelf heb een abbonement voor mijn mobiel van kpn daarboven op heb ik er een van nog geen 10 euro voor internet als ik met mijn laptop ergens ben sluit ik mijn mobiel aan en kan gewoon internetten het gaat wel niet zo snel maar werkt wel goed

wi
door willem89 - Jan 6, 2011 om 23:11
70 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=willem89 schreef op zondag 27 jan 2008, 08:08]wie heeft er ervaring met dit telfort mobiel breedband internet?
ik  heb plannen om dit abbonnement te nemen kost 39,95 per maand .is dit werkelijk geschikt om overal in nederland met je laotop draadloos te internetten ,ik heb gehoord er is niet overal goede ontvangst en erg langzaam .
bedankt voor de evt info van willem

wi
door willem89 - Jan 6, 2011 om 23:13
70 Antwoorden / 9 Vragen

=willem89 schreef op zondag 27 jan 2008, 08:08: wie heeft er ervaring met dit telfort mobiel breedband internet?
ik  heb plannen om dit abbonnement te nemen kost 39,95 per maand .is dit werkelijk geschikt om overal in nederland met je laotop draadloos te internetten ,ik heb gehoord er is niet overal goede ontvangst en erg langzaam .
bedankt voor de evt info van willem

wi
door willem89 - Jan 6, 2011 om 23:14
70 Antwoorden / 9 Vragen

=willem89 schreef op zondag 27 jan 2008, 08:08: wie heeft er ervaring met dit telfort mobiel breedband internet?
ik  heb plannen om dit abbonnement te nemen kost 39,95 per maand .is dit werkelijk geschikt om overal in nederland met je laotop draadloos te internetten ,ik heb gehoord er is niet overal goede ontvangst en erg langzaam .
bedankt voor de evt info van willem