bi
door bietus Mar 25, 2009 om 09:56
Computers & telefonie

Telfort+vast Bellen

Vanaf 28-11-2008 probeer ik mijn Tiscali abonnement inclusief vast bellen om te zetten in een Telfort zónder vast bellen:


 



Op 5-12 kreeg ik een antwoord dat het vast bellen nog niet was opgezegd, dit zou in behandeling worden genomen.


6-01 kreeg ik een bericht dat het vast bellen al per 05-11 was opgezegd maar dat ik hier nog wel facturen voor kreeg, de teveel betaalde kosten zou ik gecrediteerd krijgen.


13-01 kreeg ik, nadat ik weer een mail had gestuurd, wederom een mail met excuses en dat het z.s.m. opgelost zou worden.


 15-01 kan ik nog steeds gewoon bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoonaansluiting en kreeg ik op de vraag of mijn teveel betaalde kosten gecrediteerd een mail waarin staat dat mijn vraag is doorgespeeld naar een afdeling die een onderzoek in zal stellen.


10-02 Weer een mail gestuurd n.a.v. een brief die ik thuis gestuurd kreeg waarin staat dat Vast Bellen wordt beëindigd wordt. Er stond niet bij per wanneer. Ook stond er niks in over creditatie van mijn teveel betaalde kosten. Dezelfde dag werd er wederom een bedrag van mijn rekening geschreven inclusief Vast Bellen!


11-02 Reactie: Vast Bellen is per 03-02 beëindigd. Ik kan een brief schrijven om te proberen mijn teveel betaalde kosten terug te krijgen!


11-02 Ik vraag of ze gek zijn geworden! Ik ga nu toch geen brief schrijven omdat zij maar fouten blijven maken?? Ik eis dat het binnen 2 weken is opgelost.


17-02 Reactie: uw Vast Bellen is beëindigd, de desbetreffende afdeling is bezig met de creditatie van eventuele kosten. Klachten mogen ze niet per email in behandeling nemen, ook hiervoor moet ik een brief schrijven, lekker klantvriendelijk weer!


25-03, nog steeds wordt het Vast Bellen van mijn rekening geschreven, er is ook nog steeds niks gecrediteerd. Weer een mail gestuurd met de vraag of Telfort het inmiddels zelf ook niet een tikje lachwekkend begint te vinden. Ook vraag ik hierin om een mailadres zodat ik niet steeds dat $%^&#%webformulier hoef in te vullen!!

153 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2009 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mensen, pas goed op als je weg wilt bij Telfort want zij houden je nog steeds volledig aan de einddatum van je contract i.p.v. al mee te gaan met de nieuwe wetgeving van 01-07-09 waarin het mogelijk wordt per maand op te zeggen.


Ikzelf wil per eind april over naar TELE 2 totaal maar moet nu Telfort blijven betalen tot augustus 2009, en dus onnodig ca 100 euro betalen.


Lekker klantgericht is dat dus PAS OP VOOR  TELFORT


JAMABO


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer