ab
door abopdehuet Dec 21, 2005 om 14:08
Computers & telefonie

TFT scherm

Ben in het bezit van een pc met TFT scherm. Ik heb een huiskamer met open keuken en mijn PC staat in de huiskamer. Normaal wordt een scherm stoffig maar door mijn open keuken wordt het scherm ook in lichte mate vettig. Mijn vraag is hoe ik het scherm moet reinigen. Ik hoor in mijn omgeving dat ik absoluut geen allesreiniger of andere schoonmaakmiddelen moet gebruiken. Wie heeft een goed advies voor mij bij vorbaat mijn hartelijke dank.

                           Met vriendelijke groet Ab de Vries

361 2 Rapporteer

hoffie1965
door hoffie1965 - Dec 21, 2005 om 17:16
126 Antwoorden / 0 Vragen

even naar de computerwinkel toe en en flesje reinigingsmiddel voor tft schermen kopen ;-)

ko
door komik - Dec 29, 2005 om 23:31
10 Antwoorden / 0 Vragen

Een goeie afzuigkap kopen!