eclipse
door eclipse Dec 9, 2008 om 20:16
Computers & telefonie

Toetsenbord kb 2200 trust

hoi jongens  help :

nou werkt  die audio knoppen nog  niet , ik heb een ander toetsenbord gehad ..van de winkel www.dch.nl    die zeiden windows  moet hem gewoon zien ??

ik kreeg vanmiddag antwoord  op me mail van trust support  antwoord  was WINDOWS  MOET HEM GEWOON ZIEN ( audio) en of  ik de laatste updates  wel had van windows    ..ja dus  heb service pack 3  op me xp prof   ..nog  ff laten sjekke  daarnet ...ik heb de laatste updates....

ik snap er de ballen niet van hoor  de office knoppen doen het gewoon de standby  slaapstand  uitzetten allemaal oke  alleen die audio toetsen ??? ik ken me geluid  niet meer onder controle brengen want  de knoppen op me audio installatie luisteren niet meer  met dit  toetsenbord erop...  en toetsenbord  reageert  niet met de audio  dus heb alleen dat balkje van de wmp of quicktime of  vlc  om geluid  harder zachter enz.. te zetten  ..stuurprogramma  bijwerken heeft geen nut ...  nog  een bolle boos  met een suggestie  van harte  aanbevolen    gr Han   snik hellup[pppp

557 4 Rapporteer

maraatje
door maraatje - Dec 9, 2008 om 22:30
4 Antwoorden / 0 Vragen

Er zou een multimedia CD bij het toetsenbord moeten zitten. Heb je die al geïnstalleerd?

maraatje
door maraatje - Dec 9, 2008 om 22:32
4 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt eventueel hier de juiste drivers vinden: http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15036
(Klik rechtsboven op Download Drivers en kies het juiste besturingssysteem)

eclipse
door eclipse - Dec 9, 2008 om 22:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hoi Maraatje, op die site ben ik al een paar keer geweest om dat stuurprogramma te installeren maar het haalt  allemaal niets  uit

trust zegt windows  moet hem automatisch zien dus alleen driver installeren ??? nou me hoela  .... vervelende is dat als ik een game speel ik het geluid  via  de instellingen van het spel moet reduceren ...me boxen ( knopjes) reageren niet meer ????  maar nogg   ff gaat dit  ding  de vuillisbak in ben het zat aan het worden... heb een nieuw  bord  gehad  van de winkel dacht  nou misschien het bord  kapot  maar nee hoor  hetzelfde  probleem   .. ken verder niks  vinden aan programma ` s op trust...heb de support maar weer geschreven, misschien dat ze fff bellen  van dit  en dat ??? ik weet het niet ...  gr  han

kiran
door kiran - Dec 9, 2008 om 23:10
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@eclipse

Lekker toetsenbordje! Zou hem verwijderen, en opnieuw installeren. Windows zou hem dan moeten herkennen en geeft dan zelf wel aan of er nieuwe drivers voor handen zijn.

Zou daarna kijken in het Configuratiescherm bij 'toetsenbord' of ie erin staat. En ook checken bij 'audio/geluidsapp.'

[note: je zal niet de eerste zijn die um evt. op 'dempen' heeft staan]