jd
door jdieleman May 31, 2007 om 10:03
Computers & telefonie

Truck KPN

Telefoontje KPN: "5 Euro korting op abbo.kosten voor vaste klanten"! Ik stuur een mail naar KPN, want vertrouw het niet, daarop het volgende: wel 5 Euro korting, maar abbo. wordt 5 Euro duurder, de abb.kosten worden 24,95 (belvrij avond&weekend) i.p.v. 19,95 (belvrij weekend) nu en het kontract loopt tot Dec.2008! Niet te geloven, dat KPN hiermee haar klanten wil vasthouden! Wie kan mij een alternatief voor KPN geven, alleen de vaste aansluiting zonder internet?

BVD groetjes Jacqueline

779 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2007 om 10:44
16966 Antwoorden / 202 Vragen

Geen alternatief maar voor de goede orde: u vertrouwde het niet maar accepteerde het wel?? En weet u zeker dat u geen korting kreeg> U kunt altijd een schriftelijke klacht indienen bij KPN of beter gezegd navraag doen naar deze gang van zaken. De aktie zal echt niet bedoeld zijn om klanten te verliezen.

brandtweer
door brandtweer - Jun 22, 2007 om 22:26
7 Antwoorden / 0 Vragen

Het is gewoon een kortingsactie. Geen "truc" of oplichting. En als u weg wil bij kpn, er zijn aanbieders (kabelmaatschappijen bijvoorbeeld) genoeg, hoor.

ra
door ranco - Aug 23, 2007 om 14:12
9 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heeft u de situatie anders begrepen.
KPN heeft een standaard abonnement genaamd belvrij weekend. Dit kost 19 euro incl btw. Voor 5 euro per maand meer kunt u overstappen naar belvrij Avond & Weekend, wat in houdt dat u dan gratis kunt bellen op dit tijdstippen naar vaste nummers binnen nederland.

Wanneer u aan deze vaste klantenactie meedoet krijgt u het belvrij Avond & Weekend abonnement voor 19 euro aangeboden. U betaald hiervoor dus niet het standaard bedrag van 24 euro. U krijgt dus wel degelijk 5 euro korting. Het voordeel voor kpn is dat ze weten dat u tot eind 2008 met de vaste aansluiting bij KPN blijft.

edwardus
door edwardus - Aug 23, 2007 om 14:35
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Oftewel voor €0 extra krijg je een jaar lang 's avonds gratis bellen erbij. Dat is toch ook een voordeel voor de klant of niet dan?

Misschien is de nieuwe provider Alice.nl wel interessant. Deze heeft ook voor een vast maandbedrag gratis bellen met vaste nummers. Daarmee moet je dan wel wachten tot dec-2008, anders krijg je extra kosten voor voortijdige beëindiging.

edwardus
door edwardus - Aug 23, 2007 om 14:38
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Alice.nl is dus wél met internet-verbinding inbegrepen.