deja_1
door deja_1 Feb 23, 2007 om 14:52
Computers & telefonie

Tv kijken op een monitor

Ik heb een LG 17" monitor  ongebruikt in de berging  staan.Is er  iets in de handel om die als TV te kunnen gebruiken voor in mijn caravan zonder gebruik te maken van een PC.  Ik ben in bezit van een digitale ontvanger van KPN/Digitenne.

2691 4 Rapporteer

geer56
door geer56 - Feb 23, 2007 om 16:10
100 Antwoorden / 9 Vragen

Er zijn omvormers die je analoog van de monitor naar digtaal van je anttenne kunnen omzetten

ik kan het even voor je proberen maar ik denk dat als je dat intikt bij google dat er wel iets bruikbarrs uit rolt.

freya
door freya - Feb 23, 2007 om 19:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo deja,

Lees onderstaande vraag en bijbehorende antwoorden eens door.

Kan beeldscherm tv worden zonder pc?

Waar het op neerkomt is: "Wat voor aansluitmogelijkheden zit er op de monitor?" en als dat alleen VGA is, dan wordt het waarschijnlijk wat lastig. Meestal hebben TV-tuners en digitale ontvangertjes alleen een scartaansluiting (composiet video) en geen VGA.

m.vr.gr. Freya

rx
door rxr - Feb 24, 2007 om 19:57
9 Antwoorden / 1 Vragen

Het is mogelijk alleen niet al te goedkoop. Er zijn zender/ontvanger systemen te koop voor rond de 50 euro waarbij je de coax signaal word door gezonden naar de ontvanger. Waneer je dat hebt moet je nog een kabel hebben wie van uit de zender/ontvanger naar vga ( beeldscherm aan sluiting )

Goedkoopste kabeltje wat ik heb gevonden was 19 dollar.

hier dus de link

http://www.montest.com/vga-cable.html

kortom voor ongeveer 70 euro is het mogelijk.

ik hoop dat je voldoende weet

wa
door waterplant - Mar 3, 2007 om 10:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

wat je zou kunnen doen is via een tvbox om een signaal te sturen via de 17" inch monitor maar dat is geen goedkope oplossing informatie van die product kan je vinden op deze url http://www.agneovo.com/nl/products/accessories.htm#tv02